Samlag ger ingenting
Hej!
Jag är en tjej på 24 år som har ett ganska jobbigt/tråkigt problem. Jag har aldrig någonsin tyckt att det känns spec skönt då jag har samlag med någon, oavsett hur upphetsad jag är.
Det är frustrerande!
Jag har haft aktivt sex i 9 år nu med ganska många olika partners (den senaste är min sambo som jag varit tillsammans med i över 3 år).
Det spelar helt enkelt ingen roll med vem, vilken ställning, hur länge, hur våt eller kåt jag är.
Det känns bara så förbannat tråkigt att jag aldrig kan njuta. Jag njuter av sex på den fronten att min sambo njuter. Jag älskar det trots att jag själv aldrig kan känna det där sköna.
Om killen samtidigt ska smeka klitoris gör det bara ont eller känns obehagligt, alltså ingen njutning där heller.
Och känslan då han är inne i mig känns i princip inte alls..., eller så blir det en svidande känsla, men bara ibland (trots att jag är våt)
Jag undrar egentligen inte vad man kan göra åt detta då jag förstått att det är hopplöst i mitt fall, jag undrar bara om detta kan vara normalt? Finns det något "namn" för detta problem?
Mvh