Cura kliniken eller IVF kliniken öresund
Försöker bestämma oss för vilken av klinikerna vi ska vända oss till. Så svårt.
Är det någon som har erfarenhet av dessa? Någon av dem ni skulle rekomendera ?
Försöker bestämma oss för vilken av klinikerna vi ska vända oss till. Så svårt.
Är det någon som har erfarenhet av dessa? Någon av dem ni skulle rekomendera ?
Jag går på cura kliniken. tycker de är jätte bra där!
Jag går med på cura, jag tycker med att det är bra där.
Jag har gjort 3pack på ivf kliniken och tycker de är bra. Dock inget plus ännu.
Trevlig och kunnig personal.
Tror nog man ska gå på känsla, båda är säkert bra rent behandlingsmässigt...
Kolla även Köpenhamn, har hört mycket bra om Triangeln. Vi väljer nu att fortsätta med ivf kliniken eller Triangeln... Mest för miljöombyte... Lutar åt ivf kliniken igen faktiskt!
För lite kompetens och för mycket löpande band i Malmö. Rekommenderar dig tveklöst
www.copenhagenfertilitycenter.com/
för individanpassad behandling, modernare metoder och en noggrannhet du inte möter i Malmö.
Tack för svaren. Det blir nog Cura kliniken.
Är inte riktigt intresserad av att göra det i danmark. Omständigt med alla resor, och kan bli väldigt dyrt med medicinen om inte recepten blir omskrivna.
Hej Baby D!
Jag har gjort 6st försök på Cura och nu 3st på Öresund. Båda är bra. Tycker dock att Cura är lite mindre och personligare och ett stort plus med två kvinnliga läkare och övrig personal som oxå har provrörsbarn. Tyvärr är lokalerna...små och hmmm små och...tja det verkar helt enkelt att de inte är riktigt bygda för sin verksamhet helt enkelt. Öresunds lokaler är däremot hur proffsiga som helst med levande ljus, blommor samt frukt. Man får ett eget rum med toalett där mannen kan göra sitt om man föredrar det. Läkarna där inger stort förtroende men tjaa... de är mer opersonliga och har inte lika bra koll på en känns det som. Oavsett så har båda lyckats med att göra oss gravida men tyvärr har graviditeterna avstannat.
Lycka till vad ni än väljer!!