• Winterfell

Blindtarmsinflammation symptom?

Lider för tillfället av diverse krämpor och jag funderar på om det kan vara blindtarmen som spökar då många symptom stämmer med det men det känns ändå diffust. 
    Det helt började igår.

*Extremt trötthet. Vi snackar alltså att jag efter att ha rastat hunden gick in i fel dörr och började rycka i grannens handtag. Skäms 
    Sov nästan hela dagen.
    Aptitlöshet. Åt nästan ingenting igår, har ätit två skivor hårt bröd o druckit lite kaffe idag. I normala fall äter jag både rejält och ofta.
    *Allmänpåverkad. Hade ingen feber igår men kände mig väldigt hängig och kallsvettig.
    *Ont i magen. Hade jätteont igår i hela magen, minsta beröring var jättehemsk. Idag har jag inte lika ont i magen men det hugger till långt ner på höger sida när jag går. Om jag är stilla känns det mer som mensvärk fast på en sida.
    *Illamående.
    *Diarré. Kom idag.  
    *Förhöjd temp. Ingen feber ännu, men 37, 6 vilket är mer än vanligt då min normaltemp ligger på 36 blankt...

Och ja, jag ska ringa in till sjukvårdsupplysningen. Men jag tänkte gruva och dra mig lite för det en stund och få höra era teorier.  

Svar på tråden Blindtarmsinflammation symptom?