Ska de verkligen vara så här?
Hej
Jag är snart 29 år. Har två underbara söner.
Efter jag fått min första son för 11 år sen kände jag en smärta, illning längs med äggstockarna, vid sidorna om livmodern. Det kommer när jag hostar, vrider överkroppen. Tänkte inte så mycket på det men nu 11 år senare känner jag att det har blivit värre. Smärtan kommer när jag tränar, springer eller bara sitter och kollar på tv.
Nu har det börjat med att gå ner i benen. Vilket är väldigt obehaglit. Ibland viker benen sig på mig på grund av smärtan.
En annan grej som är väldigt jobbigt är min mens.
Jag har min mens i nästan en vecka sen uppehåll i en vecka sen kommer någon blödning i ca fyra dagar uppehåll fyra dagar sen blöder jag igen en dag úppehåll nåndag och så här fortsätter det. Känns som jag blöder mest hela tiden och har mensvärk.
Är väldigt jobbigt. Detta har hållt på i ca 1 år. '
Har tagit cellprov och dom sa bara att dom hade hittat någon föränding mer vet jag inte och den gynekologen jag går hos gillar jag inte. Känns väldigt kall på något sätt och får mig att känna mig gnällig. Tyvärr finns det ingen annan.
Vad tror du detta kan vara? Behöver jag gå till en gynekolog? Har det någon sammankoppling?