• lillis2

konstig mens, gravid?

Hej! Jag undrar om det kan va så att jag är gravid? Jag hoppas faktiskt att det inte är sådå jag har tre barn och yngsta är bara fem månader, plus att det varit mycket strul nu senaste tiden.. Men för några veckor sedan var jag extremt trött, ofta kissnödig och. illamående.. Tog ett test ca en vecka innan mens, vilket var negativt. När jag fick mensen denna månad har den varit jättekonstig, i vanliga fall blöder jag mycket ungefär sju dagar. Men denna gången blödde jag i två dagar och det var mycket "vattnigare" sedan bara pyttelite dag tre, inget på natten. Pyttelite på kvällen dag fyra, inget på natten igen.. Sen har det bara kommit som bruna flytningar. (ursäkta alla detaljer) :p och nu känns brösten större/tyngre och jag har känt mig yr och illamående de senaste dagarna. Vad är detta, är jag gravid ändå?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-01 17:56
    Ingen?
  • Svar på tråden konstig mens, gravid?
  • Rullgardina

Jag har precis likadant! Men jag vet inte kan inget om sånt här, ska ta ett test tänkte jag måste bara komma ihåg att köpa ett, vilket inte är så lätt tydligen Drömmer

• lillis2

Nej, har heller ingen aning om vad det rör sig om, men om du hinner testa innan mig så tala gärna om vad du fick för resultat. :) jag tycker det känns dumt å köpa ett test igen när det inte var så längesen jag testa, men får ju nästan göra det ändå för att vara säker. :)

• LexxieLee

Har din mens kommit igång ordentligt efter din senaste graviditet?

Amadeus beräknad till 10/1 2013
Svar på tråden konstig mens, gravid?