Gynakuten Sahlgrenska, öppettider och erfarenhet?
Har du varit på Gynakuten, Sahlgrenska?
Hittar inga öppettider någonstans, betyder det öppet dygnet runt?
Tacksam för svar!
Har du varit på Gynakuten, Sahlgrenska?
Hittar inga öppettider någonstans, betyder det öppet dygnet runt?
Tacksam för svar!
Ja de ska ha öppet dygnet runt vad jag vet. Ring Sahlgrenskas växel och fråga
de sager att de har oppet dygnet runt men doktorerna kommer inte forran 8 pa morgonen...lang ko..har vantat upp till 8 timmar trots kraftiga blodningar..de jobbar valdigt langsamt..sist jag var dar tog de 2 patienter pa 4 timmar
Tack för era svar. Jag sitter på gynakuten just nu faktiskt och särskilt trevligt bemötande fick jag inte.
Knappt några folk här och stilla ens oro verkar de inte vilja göra.
Jag har bra erfarenhet av dom. Jag ringde först och sa redan innan att det kunde ta tid innan man fick träffa läkare beroende på om det kom in andra mer akuta ärenden. Den kontakt jag hade med personalen var bra, de var trevliga och förstående. Sedan så tog det bortåt tre timmar innan jag fick träffa läkare men det är ju sådana tider det kan handla om även på "vanliga" akutmottagningar. När jag skulle på återbesök fick jag komma in på en gång, men då var jag också där precis när de öppnade receptionen
Inga positiva erfarenheter tyvärr. Var inne ett par gånger när jag blev gravid första gången. De ville knappt titta på mig för blödningar i tidig graviditet är ju inte farligt.
Att jag hade fler symtom som tydde på X ville de inte ens lyssna på. Slutade med att jag fick åka in och akutopereras mitt i natten ett par veckor senare i stället. Då hade jag blivit hemskickad utan kontroll två dagar tidigare för "det fanns inget i min journal som tydde på att något var fel".
Hoppas du får den hjälp du behöver och stå på dig om du är orolig. Väntetider får man dock leva med, det existerar på alla typer av akutmottagningar.