• Jesse James

    Bilda stjärnfamilj?

    Jag är en singelman som söker en kvinna som liksom jag vill ha barn snarare än en traditionell relation.

    Jag är välutbildad och har kulturella intressen, Lång, bredaxlad och med skandinaviskt utseende.

    Du har ett jobb, en utbildning och är kroppsligt och psykiskt frisk. Du kan vara heterosexuell eller lesbisk, vi siktar inte på att bilda en kärnfamilj utan vi hoppar över det steget och går på delad vårdnad 'direkt'.Jag finns i Stockholm/Uppsalatrakten.

  • Svar på tråden Bilda stjärnfamilj?
  • Primrose

    Jag tror att många skulle välja en spermadonator och egen vårdnad, i ärlighetens namn. Eftersom de inte känner dig. Förhoppningsvis och troligtvis är det så att människor som så planerat väljer att skaffa barn tillsammans gör det om de känner varandra väl.

  • Jesse James
    Primrose skrev 2013-02-14 18:30:16 följande:
    Jag tror att många skulle välja en spermadonator och egen vårdnad, i ärlighetens namn. Eftersom de inte känner dig. Förhoppningsvis och troligtvis är det så att människor som så planerat väljer att skaffa barn tillsammans gör det om de känner varandra väl.

    Nej men du, man kan ju lära känna varandra först.

    Och ärligt talat: Vet den som skaffar barn på egen hand vad den gör?
  • LevLivetNu
    Jesse James skrev 2013-02-14 22:04:58 följande:

    Nej men du, man kan ju lära känna varandra först.

    Och ärligt talat: Vet den som skaffar barn på egen hand vad den gör?
    ja det vet "Den" och "den" är väldigt lycklig ensam med sitt barn... . Sorry men skulle aldrig nappa på ett sådant här "erbjudande" ....om du nu är på riktigt..
  • Primrose
    Jesse James skrev 2013-02-14 22:04:58 följande:

    Nej men du, man kan ju lära känna varandra först.

    Och ärligt talat: Vet den som skaffar barn på egen hand vad den gör?