• Anonym (villtesta)

swingersklubbar?!?

Någon som vet om det finns swingersklubbar i Jämtland?

Hur funkar en sån klubb?

Vilka regler finns?

Hur vet man att folk inte har könssjukdomar??

Osv osv

• Svar på tråden swingersklubbar?!?
  • Anonym (villtesta)

Hihi

Vi har haft tanken på det länge men vart som extra sugna när vi såg programmet

• Anonym (Vi två)

Vi är också från Jämtland, sugna och nyfikna! Tror inte det finns någon klubb här, men kanske i Västernorrland eller något angränsande län? (Förut hittade vi att det fanns i Gävle, men då blev det aldrig av att vi gjorde slag i saken...).
    Vi får väl ta en sväng till huvudstaden och besöka någon klubb. Men inför det känner vi oss kanske ännu lite blygare och mera osäkra..?

• Anonym (villtesta)
    Anonym (Vi två) skrev 2012-10-02 22:57:39 följande:
    Vi är också från Jämtland, sugna och nyfikna! Tror inte det finns någon klubb här, men kanske i Västernorrland eller något angränsande län? (Förut hittade vi att det fanns i Gävle, men då blev det aldrig av att vi gjorde slag i saken...).

Vi får väl ta en sväng till huvudstaden och besöka någon klubb. Men inför det känner vi oss kanske ännu lite blygare och mera osäkra..?

Vi är också osäkra,/blyga känns som att de bästa skulle vara att prova om man tänder på att ha sex i samma rum som andra, att man kanske skulle träffa typ 1 par och ha sex i samma rum bara...men i lilla Jämtland verkar de vara svårt att få tag på likasinnade, har försökt på KK utan vidare resultat

Har ni provat det?

Vet ni nått om vilka "regler" som brukar gälla på klubbar?!

Ursäkta om inlägget vart rörigt skrivet från mobil
  • Anonym (Vitus)
    Anonym (villtesta) skrev 2012-10-02 23:28:44 följande:

Vi är också osäkra,/blyga känns som att de bästa skulle vara att prova om man tänder på att ha sex i samma rum som andra, att man kanske skulle träffa typ 1 par och ha sex i samma rum bara...men i lilla Jämtland verkar de vara svårt att få tag på likasinnade, har försökt på KK utan vidare resultat
    Har ni provat det?

Dessa regler gäller på Adam o Eva och det är ganska lika regler på andra klubbar.
    www.clubadamoeva.se/regler-for-club-adam-och-eva.html

Självklart är det helt ok att "bara" ha sex med sin parter i samma rum som andra par.
    Finns inga som helst krav på att man skall ta aktiv del i gruppsex eller partnerbyten utan det bestämmer man helt och hållet själva.
  • Anonym (Vitus)
    MickeN1973 skrev 2012-10-03 02:19:14 följande:
    Det kan mycket väl finns privata klubbar.

Problemet är att komma i kontakt med dessa kubbar.
    Det man kan göra är att leta på BC eller andra sexdatingsidor.
    Ett mycket trevligare alternativ är att kombinera ett besök på en klubb med en liten minisemester .
    Personligen har jag bara testat en Klubb i Stockholm och det är Par i Hjärtet.
    En mycket trevlig klubb med fantastiskt fina lokaler och mycket folk.
    Är bara ett problem med den klubben och det är just att det är mycket folk som är så att säga gamla i gården och det är inte speciellt enkelt att som nybörjare komma in i gemenskapen.
    Då är det betydligt enklare om man väljer en mindre klubb så som Adam o Eva i Norrköping där är det betydligt mycket mindre med folk och klubbvärdarna tar sig tid med att se till att nybörjare får en bra presentation av klubben, en trevlig rundvandring och på alla sätt försöker få en att känna sig välkommen.
    Ytligare ett alternativ är att bli medlemmar i LustKammaren där finns många på par som arrangerar egna fester plus att man kan åka till någon fest som klubben arrangerar.  
  • Anonym (Vitus)
    Plastpappan skrev 2012-10-03 06:37:00 följande:
    Här i stan har det äntligen öppnat en !  Glad
    Låter trevlig. Vilken stad pratar vi om
  • Plastpappan
    Anonym (Vitus) skrev 2012-10-03 06:43:43 följande:
    Låter trevlig. Vilken stad pratar vi om
    Borås.
  • Långskånken
    Anonym (villtesta) skrev 2012-10-02 22:35:50 följande:
    Någon som vet om det finns swingersklubbar i Jämtland? Hur funkar en sån klubb? Vilka regler finns? Hur vet man att folk inte har könssjukdomar?? Osv osv
    Du kan aldrig veta om någon har en könssjukdom, varken på krogen, i skogen eller på klubbar. Många sjukdomar syns inte utanpå. Kondom är det enda raka.
  • Anonym (villtesta)
    Långskånken skrev 2012-10-04 07:49:05 följande:
    Du kan aldrig veta om någon har en könssjukdom, varken på krogen, i skogen eller på klubbar. Många sjukdomar syns inte utanpå. Kondom är det enda raka.

Hur gör man på en kvinna då?
  • Anonym (Vitus)

Anonym (villtesta) skrev 2012-10-04 18:55:08 följande:

Hur gör man på en kvinna då?

PÅ denna länk finns några bra råd om man har tänkt sig lite härlig sex mellan två kvinnor. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3940&artikel=4131051

Bra att tänka på om man funderar i banoran att tejerna skall använda dildos på varandra är att man packar en liten lekväska innan man går till klubben och använder sin egen och inte lånar av varandra.

Något som jag reflekterat över trots att jag själv inte har någon HS/BS läggning är att det är på intet sätt ovanligt med tjejer som har sex med varadra one on one eller i någon form av gruppsexaktivitet på klubbaran men jag har aldrig under mina år som aktiv Swinger sett någon form av HS/BS aktivitet mellan två män på klubbar.
    Inget jag önskar att se men man blir ändå lite fundersam och det är samma sak när man tittar på BC väldigt många tjejer så väl singlar som i par är BS eller BS-nyfikna.

För egen del tycker jag att det är jättebra för det är så härligt att se på när tjejer har sex med varandra och ännu bättre är det om man får vara med och aktivt delta i leken.           

• Anonym (villtesta)

Ingen som vet?

• 100kgpappa
    Anonym (villtesta) skrev 2012-10-02 23:28:44 följande:

Har ni provat det?

När vi bodde i Jämtland hade vi inga problem med att hitta likasinnade för parsex, leta på BC, där har vi träffat många sköna par. Dock tror jag underlaget är för litet för en klubb, då får ni leta er till större städer, men jag tycker det är bra ide att hitta ett mysigt par och börja med sex i samma rum och se hur det känns
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • MickeN1973
    100kgpappa skrev 2012-10-06 18:51:11 följande:
    När vi bodde i Jämtland hade vi inga problem med att hitta likasinnade för parsex, leta på BC, där har vi träffat många sköna par. Dock tror jag underlaget är för litet för en klubb, då får ni leta er till större städer, men jag tycker det är bra ide att hitta ett mysigt par och börja med sex i samma rum och se hur det känns
    Tja det finns väl inte så mycket annat göra däruppe i glesbygden än att åka runt och knulla 
Svar på tråden swingersklubbar?!?