swingersklubbar?!?
Någon som vet om det finns swingersklubbar i Jämtland?
Hur funkar en sån klubb?
Vilka regler finns?
Hur vet man att folk inte har könssjukdomar??
Osv osv
Någon som vet om det finns swingersklubbar i Jämtland?
Hur funkar en sån klubb?
Vilka regler finns?
Hur vet man att folk inte har könssjukdomar??
Osv osv
tittar du på 3an?
Hihi
Vi har haft tanken på det länge men vart som extra sugna när vi såg programmet
Vi är också från Jämtland, sugna och nyfikna! Tror inte det finns någon klubb här, men kanske i Västernorrland eller något angränsande län? (Förut hittade vi att det fanns i Gävle, men då blev det aldrig av att vi gjorde slag i saken...).
Vi får väl ta en sväng till huvudstaden och besöka någon klubb. Men inför det känner vi oss kanske ännu lite blygare och mera osäkra..?
Det kan mycket väl finns privata klubbar.
Här i stan har det äntligen öppnat en !
PÅ denna länk finns några bra råd om man har tänkt sig lite härlig sex mellan två kvinnor. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3940&artikel=4131051
Bra att tänka på om man funderar i banoran att tejerna skall använda dildos på varandra är att man packar en liten lekväska innan man går till klubben och använder sin egen och inte lånar av varandra.
Något som jag reflekterat över trots att jag själv inte har någon HS/BS läggning är att det är på intet sätt ovanligt med tjejer som har sex med varadra one on one eller i någon form av gruppsexaktivitet på klubbaran men jag har aldrig under mina år som aktiv Swinger sett någon form av HS/BS aktivitet mellan två män på klubbar.
Inget jag önskar att se men man blir ändå lite fundersam och det är samma sak när man tittar på BC väldigt många tjejer så väl singlar som i par är BS eller BS-nyfikna.
För egen del tycker jag att det är jättebra för det är så härligt att se på när tjejer har sex med varandra och ännu bättre är det om man får vara med och aktivt delta i leken.
Ingen som vet?