Kvinnor. Hur ser en attraktiv manskropp ut?
Ställer frågan då jag håller på med ett arbete.
Hur vill du som kvinna (och som man också för den delen) att din pojkvän/sambos/makes kropp ska se ut?
Ställer frågan då jag håller på med ett arbete.
Hur vill du som kvinna (och som man också för den delen) att din pojkvän/sambos/makes kropp ska se ut?
Jag röstade på smal och slank. Jag gillar visserligen vältränade kroppar, så jag tänker inte smal och mager, men jag gillar inte kroppar med mycket synliga eller biffiga muskler utan det får helst vara lite diskret vältränat.
Min sambo tränar en del hemma och har nu en väldigt fin kropp enligt mig! Han har gått ner 15 kilo genom att träna och äta rätt!
Han har bred nacke,axlar och rygg vilket jag älskar! Stora manliga händer och breda underarmar! Starka armar med lagom mycket muskler!
Smal och sund i kroppen och synliga magmuskler och bröstmuskler men inte för mycket! Han är dessutom lång och utstrålar trygghet för mig!
Gillar män med manliga kroppar! Häldre lite bredare än smala och gängliga! Jugh Jackman har en grymt snygg kropp enligt mig! : )
Själv är jag en tjockis som kämpar med vikten! Men tur han älskar mig ändå!
Gilla absolut inte mycket muskler, spännisar som hänger på gymmet hela tiden går totalt bort.
Jag iof kan killen gärna vara vältränad men på det sättet som en som joggar mycket eller liknande. Långa smala muskler. Mums!
En liten rumpa gillar jag också. En kille som fyller upp jeansen därbak bättre än mig skulle jag inte kunna tända på.
Annat: Smal och vältränad, men absolut inte mycket muskler för det är enligt mig väldigt avtändande. Min sambo är helt perfekt, lång och smal, vältränad med lagom synliga magrutor och armmuskler
Smal och vältränad, som en cyklist, fotbollsspelare eller simmare.
Smal och vältränad. Med bara en antydan till rutor och gärna ganska "hårda" armar. Precis som min karl.
Synliga muskler faller mig inte i smaken, inte heller stora män.
Ingen av det som finns, normalbyggd tycker jag om. Lite muskler.Gillar inte extremer åt båda hållen.. Inte för smal, och inte tjock.
Simmare (alltså de som man ser på tv) har väldigt snygga kroppar, tycker jag. Obs, bara i manlig tappning. Tyckte dock inte att det alternativet fanns med riktigt. För mycket muskler är inte snyggt. Råkade på ett sexpack för en tid sedan, och jag måste ändå säga att det är otäckt hett. Olala!
Spelar ingen roll ty jag tänder endast på intellekt. Men jag gillar när revbenen känns.
Rätt normalbyggd, man anar och ser en del muskler men det finns lite mage och så.