• Lina88

    Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?

    På senaste tiden har jag sett att massa olika bloggar har skrivit om detta Xlash ögonfransserum.. dem hävdar att du kommer få längre och fylligare ögonfransar. Jag tycker det låter för bra för att vara sant.. jag är ganska skeptisk som person. Är det någon som testat?

    Vad innehåller det egentligen? Fattar inte varför det skulle fungera.. kanske någon smart person här på forumet som kan berätta för mig hur det ligger till!

    Mvh Lina

     

  • Svar på tråden Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?
  • Elsssi

    Jag har ett annat, som är exakt samma som Xlash.
    Helt sjukt vad bra det  fungerar! Mina ögonfransar är JÄTTE långa, tjocka och mörka =).
    Jag kommer aldrig att sluta använda detta (började med detta innan alla bloggare blev galna o skrev om detta överallt). Så ja, det funkar verkligen jätte bra. 

  • Pekunia

    Jag använder det.. funkar faktiskt! Jag tog före och efter bild som ni kan se här:



    Det är ögonfransnäring som innehåller olika korall-extrakt och andra mineraler.. tydligen så gör dessa så att växtcykeln blir längre. Använder man rabattkoden som står på deras hemsida kostar det 399 kronor.. och då räcker det 2-3 månader. En hel del pengar men med de resultat jag har fått tycker jag helt klart att det är värt det..

    Jag har också flera vänner som testat det.. lite tråkigt att de också har långa fina fransar nu.. det var roligare när bara jag hade det!!!
  • Elsssi
    viseversa skrev 2012-10-03 14:53:00 följande:
    Var kan man köpa detta? Har också hört att det verkligen funkar!!
    Man kan nästan köpa det överallt. Googla ;)
  • Fia 28
    Pekunia skrev 2012-10-03 14:38:22 följande:
    Jag använder det.. funkar faktiskt! Jag tog före och efter bild som ni kan se här:


    Det är ögonfransnäring som innehåller olika korall-extrakt och andra mineraler.. tydligen så gör dessa så att växtcykeln blir längre. Använder man rabattkoden som står på deras hemsida kostar det 399 kronor.. och då räcker det 2-3 månader. En hel del pengar men med de resultat jag har fått tycker jag helt klart att det är värt det..

    Jag har också flera vänner som testat det.. lite tråkigt att de också har långa fina fransar nu.. det var roligare när bara jag hade det!!!
    Lite roligt att du har samma spret i ögonbrynet på båda bilderna, ser ut som före och efter mascara =).
    Mina ögonfranser ser ut som på bild två förutom färgen, så antar det kommer se fjolligt ut om jag testar det. Är fransarna målade på bild två eller blir de sådär mörka av medlet?
  • FruLiNi

    Visst funkar det. För vissa personer funkar det superbra ett tag, sedan ramlar fransarna av och ögonen blir röda runtom. Det hände min mamma men på mig funkar det jättebra.

Svar på tråden Ögonfrasserumet Xlash - fungerar det verkligen så bra som alla säger?