• Svar på tråden Byta partner eller sex bredvid andra par
  • OppositeYou

Kom på att man bara kan klicka för ett alternativ, så hoppa över frågan om du är man eller kvinna.

• Rikard

Det ges två alternativ i trådstarten: Om man har bytt partner eller om man har haft sex bredvid andra.
    Hur ska man kunna svara ja eller nej på den frågan om man har gjort det ena men inte det andra?

• Anonym (fantasi)

Jag skulle tycka det var läckert att prova någon annans fru, vi har några i området som är trevliga på alla sätt. Men jag skulle aldrig palla med att någon av männen knullade min fru, jag skulle inte fixa svartsjukan, så det får stanna vid fantasier.

• supernova01

Big ol' nr.4!....soon as possible... Drömmer

* Love comes in little squirts * -Mr.B-
  • 100kgpappa

7:an!

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Bedhead

Har gjort många gånger, gör gärna igen. Fast just nu har jag ingen att lämna i inbyte.

It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • Anonym (Sambon)

Har gjort det några gånger. I början var min sambo tveksam och vi provade oss fram. Pratade en massa innan och efteråt. Jag kanske var den som var mest drivande. Men första gången tillsammans med ett annat par så hade vi sex i samma säng. Nästa gång vågade vi prova att byta och det blev faktisk väldigt lyckat. Vi hade väl tur antar jag för de var mer erfarna och väldigt naturliga. Vi valde att fortsätta testa och min sambos blyghet började försvinna. Hon brukar säga att hon började våga erkänna för sig själv att hon gillade det och istället njuta av det. Nu ett par år senare är det en helt annan sak. Hon är den som ställer mest krav och det händer att hon villa ha sex med flera män samtidigt. Det är ok för mig men eftersom jag ofta kommer alldeles för snabbt så är mitt roliga över så slutar det oftast med att jag får titta på när hon blir knullad av männen tills hon blir nöjd vilket kan ta ett bra tag. Fast jag får ju igen det när vi kommer hem Flört  Men vi träffar mest samma par

• supernova01
    Bedhead skrev 2012-10-04 12:15:19 följande:
    Har gjort många gånger, gör gärna igen. Fast just nu har jag ingen att lämna i inbyte.
    Fick en heltokig ide'! Om vi började ses så skulle vi båda ha utbyte av inbytet! Hmm... Drömmer
  • supernova01
    Anonym (Sambon) skrev 2012-10-04 12:17:51 följande:
    Har gjort det några gånger...
    ...kan du PM:a mig är du snäll. Har lite jag undrar över. Thnhx!
    * Love comes in little squirts *
Svar på tråden Byta partner eller sex bredvid andra par