• Anonym (Kille - analoskuld.)

Ni tjejer som aldrig haft analsex! Skulle ni ha det om er kille frågade om det. Att han skulle vilja prova det åtminstone en gång.

Ni tjejer som aldrig haft analsex! Skulle ni ha det om er kille frågade om det. Att han skulle vilja prova det åtminstone en gång.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni tjejer som aldrig haft analsex! Skulle ni ha det om er kille frågade om det. Att han skulle vilja prova det åtminstone en gång.
  • Anonym

Jag skulle säga ja om jag fick trycka in en dildo i arslet på honom.....

• Anonym (Nope)

Aldrig, aldrig, aldrig någonsin!  

• marcus23

såg en intervju med svenska porrstjärnan Puma Swede, där hon berättade att tjejerna som ska ha analsex äter nästan inget kvällen innan, dom tar typ lavemang innan själva scenen och vissa måste ta smärtstillande både före och efter. Så det här med analsex är nog en porr företeelse, men det är klart att det finns "vanliga" tjejer som också gillar det, även om dom nog är få. Sen beror det också på hur stor snopp dom tar emot.  

• Lufsan

Ja, skulle kunna tänka mig att testa. Sambon har sagt att han skulle vilja pröva. Men det blir inte av. Har lämnat det till honom att kolla upp hur man ska göra på bästa sätt men antar att han tycker att det verkar krångligt så det har inte kommit på tal igen. 
    Men om han kollar upp hur man ska göra med mera så prövar jag gärna.  

En dag i sänder.
  • Lufsan
    marcus23 skrev 2012-10-04 17:10:50 följande:
    såg en intervju med svenska porrstjärnan Puma Swede, där hon berättade att tjejerna som ska ha analsex äter nästan inget kvällen innan, dom tar typ lavemang innan själva scenen och vissa måste ta smärtstillande både före och efter. Så det här med analsex är nog en porr företeelse, men det är klart att det finns "vanliga" tjejer som också gillar det, även om dom nog är få. Sen beror det också på hur stor snopp dom tar emot.  
    Alla mina närmsta vänner har haft det och gillar det. Så så ovanligt tror jag inte att det är. 
    En dag i sänder.
  • Anonym (bn)

Är inte intresserad av analsex men har prövat en gång och det var precis så upphetsande spm jag hade föreställt mig. Det vill säga inte alls. I framtiden blir det blankt nej om någon skulle fråga.

• Anonym (stopp)

ALDRIG!! I röven ska inget in, endast ut. Jag tycker att det är så jäkla avtändande och jag mår dåligt när jag tänker/läser/hör om det. Seriöst så förstår jag inte hur folk kan ha analsex överhuvudtaget. Visst många påstår att det är skönt osv men det vet man ju inte före, man kan bara gå på vad andra tycker. Skulle min sambo fråga om han fick köra in kuken där bak skulle jag inte bli glad, hade nog haft svårt att ha sex med han efter det med rädsla att han skulle vilja ändå. Tror dock inte han skulle göra det men ändå!

• Anonym (rojden)

Nej.

Jag tror iofs att han hade klarat att göra det på rätt sätt men jag har problem med hemorrojder och som alla begriper lär det inte vara särskilt sexigt att tränga in kuken förbi tre utväxter som sitter i princip på varandra och gör hemskt ont när de tittar fram emellanåt.

Och nej, läkarna vill inte operera detta heller förrän jag får svårare besvär, givetvis.

Så kan det bli när man föder barn.

• Cheeses
    marcus23 skrev 2012-10-04 17:10:50 följande:

Hemskt, och sådant här upprätthåller folk som tittar på porr. Tragiskt är vad det är =(
Svar på tråden Ni tjejer som aldrig haft analsex! Skulle ni ha det om er kille frågade om det. Att han skulle vilja prova det åtminstone en gång.