• skatten12

Flygvärdinnediet

Nån som har testat?? Hur mycket gick du / ni ner och hur länge körde ni?
  • Svar på tråden Flygvärdinnediet
  • Sommarblomma

Känns som man dör om man håller på en längre tid och det känns som man går upp alla kilo som man tappat på 1 dag då om man bara kör en kort period!?

• Simon 681
    Sommarblomma skrev 2012-10-05 10:08:18 följande:
    Hur är denna diet upplagd?

Oregelbundna måltider, anfettamin och kaffe.
  • Simon 681

Jag skojade bara, jag kan tänka mig att flygvärdinnor inte har någon speciell diet, utan håller vikten genom att stressa, hoppa över måltider och parta.

• Sommarblomma

Kikade google. Verkade som en otroligt dum ide. Det var en tjej som gått ner fyra kilo på fyra dagar, efter två veckor var allt tillbaka trots att hon tänkte gi efter avslutad diet.

Jag skulle rekommendera att du formar din egen gi diet istället! Regelbundna måltider, många små mål per dag. En proteinkälla till varje måltid. Goda fetter, protein, långsamma kolhydrater, grönt, bär och frukt. Inga söta drycker. Ren mat. Ta en promenad! Detta är ju iaf en livsstil som ger förändring med hållbart resultat.

• Gladskit
    Sommarblomma skrev 2012-10-05 17:13:14 följande:
    Kikade google. Verkade som en otroligt dum ide. Det var en tjej som gått ner fyra kilo på fyra dagar, efter två veckor var allt tillbaka trots att hon tänkte gi efter avslutad diet.

Jag skulle rekommendera att du formar din egen gi diet istället! Regelbundna måltider, många små mål per dag. En proteinkälla till varje måltid. Goda fetter, protein, långsamma kolhydrater, grönt, bär och frukt. Inga söta drycker. Ren mat. Ta en promenad! Detta är ju iaf en livsstil som ger förändring med hållbart resultat.
  • Sommarblomma

En livsstil med smak av gi ger dig dessutom energi och ork till det roliga i livet samtidigt som det inte är svårt och kräver planering.

Svar på tråden Flygvärdinnediet