• Anonym (oberörd)

Hur många av er otrogna får skuldkänslor?

Märkt hur oberörd jag är till att jag är med andra män. Jag mår ju oftast väldigt bra efteråt, fått den njutning och uppskattningen ska behöver. Jag anser att jag har rätt att vara otrogen eftersom jag jag MÅSTE ta hand om min handlingsförlamade partner. Jag måste få extra energi eftersom han suger musten av mig och därför har jag inte gjort något fel...

Får ni ofta skuldkänslor, va är era förklaringar till att ni är otrogna? :)
    Är ni otrogna med många eller har ni mer en fast älskare/älskarinna  vid sidan om? Har ni känslor för dom eller är de mest som för mig underhållande.

• Svar på tråden Hur många av er otrogna får skuldkänslor?
  • Anonym (no sex på  5 år)

Varför står i rubriken. älskade med en negress i förmiddags :))

• Anonym (19 åring)
    Anonym (oberörd) skrev 2012-10-06 20:06:50 följande:
    Märkt hur oberörd jag är till att jag är med andra män. Jag mår ju oftast väldigt bra efteråt, fått den njutning och uppskattningen ska behöver. Jag anser att jag har rätt att vara otrogen eftersom jag jag MÅSTE ta hand om min handlingsförlamade partner. Jag måste få extra energi eftersom han suger musten av mig och därför har jag inte gjort något fel...

Är ni otrogna med många eller har ni mer en fast älskare/älskarinna  vid sidan om? Har ni känslor för dom eller är de mest som för mig underhållande.

Hemskt :'(
  • Anonym

Eftersom ni anser er ha rätt till att vara otrogna, av olika anledningar, vore det okej för er del om er partner också sökte uppmärksamhet/bekräftelse/sex på annat håll?

• muffan

Jag skulle aldrig kunna vara otrogen... men om jag nu skulle hamna i en sån situation att jag trots allt hade varit otrogen så skulle jag berätta det direkt. Skulle inte kunna se min sambo i ögonen om jag hade strulat bredvid.
    Enligt mig finns det aldrig skäl till otro. Inte ens sexbrist. Ska man ha sex med nån annan så ska ens partner veta om det. För det finns ju faktiskt de som skulle tycka att det är ok.
    Men jag skulle hellre se att min sambo lämnar mig än att bedra mig med någon annan om nu läget vore så olyckligt.

Till TS: 
    Om din karl gör att du mår så dåligt, varför stannar du kvar då? 

biglady.bloggfactory,se
  • PassionForever
    Anonym (oberörd) skrev 2012-10-06 20:06:50 följande:

Alla dina "måsten" med din partner är väl frivilliga? Obestämd
    Det är ju du som gör valen, inte din partner.  

• Anonym (Kille33)

Hade en massa skuldkänslor! men jag skulle konstigt nog göra om det igen.

• Anonym (Nyfiken)

Jag har inte tagit det riktiga steget att vara otrogen, men varit nära ett par gånger. En kille som jag träffade har jag dagligen smsat med i snart 2 månader nu, min sambo vet inget. Men jag känner ingen skuld, jag är mest väldigt uppåt o mår bra av det. O skulle nog faktist kunna tänka mig att gå längre med honom också.
    Men samtidigt så vill jag också berätta att min sambo var otrogen för ett år sedan när han var på "älgjakt" o gissa vart han är denna vecka. Jo svaret är på älgjakt :). Men det gör inte heller så mycket eftersom vi ska gå ifrån varandra. Jag flyttar ut om 1 1/2 månad. Så jag vet inte om man riktigt kan kalla det för otrohet. 

• Anonym (Otrogen man)
    Anonym skrev 2012-10-07 12:52:05 följande:
    Eftersom ni anser er ha rätt till att vara otrogna, av olika anledningar, vore det okej för er del om er partner också sökte uppmärksamhet/bekräftelse/sex på annat håll?

För min del hade hon mer än gärna fått ha sex med andra. Kanske hade det väckt hennes lust något. Allra hlest skulle jag vilja att vi helt öppet kunde ha sex med andra.
  • Anonym (Otrogen man)

Nej jag känner inte något dåligt samvete direkt. Även om jag vet att det är fel.

För bra sex för att ha dåligt samvete. Enda som känns dåligt är att inte kunna ha det oftare

• Anonym

Hade inte ett dugg dåligt samvete. Aset hade haft anal sex med mig när jag var så sjuk svag och inte kunde göra motstånd eller säga nej. Han skällde på mig varje dag han kom hem. Så han fick vad han förtjänade. han fick skylla sig själv att jag levde som en singel när jag sagt att det var slut men han då svarade att han bestämde när det var slut.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-10-07 22:08:36 följande:
    Hade inte ett dugg dåligt samvete. Aset hade haft anal sex med mig när jag var så sjuk svag och inte kunde göra motstånd eller säga nej. Han skällde på mig varje dag han kom hem. Så han fick vad han förtjänade. han fick skylla sig själv att jag levde som en singel när jag sagt att det var slut men han då svarade att han bestämde när det var slut.

Men herregud! Det låter ju som våldtäckt o misshandel.
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-10-07 22:11:39 följande:
    Men herregud! Det låter ju som våldtäckt o misshandel.

Det var ingen misshandel men ja våldtäkt. Jag mådde väldigt dåligt och han sa att det inte var våldtäkt. Och att jag borde ha kommit över det för länge sedan. Jag mådde jätte dåligt men tillslut träffade jag någon. Jag hade inte vågat lämna än så jag träffade denna killen i smyg. Otrogen. Jag mådde jätte bra dom stunderna. Nu är jag inte otrogen mer. För nu är jag gift med mannen jag träffade i smyg <3 och har barn. Vi skrattar tillsammans varje dag.
Svar på tråden Hur många av er otrogna får skuldkänslor?