• Anonym (Emma)

Jag jobbar på Gröna Lund- Fråga vad du vill

Jag jobbar som sagt på grönan. =)

• Svar på tråden Jag jobbar på Gröna Lund- Fråga vad du vill
  • Michael 333

Hur ser höstens öppettider ut?

• Jellybeanbaby

Varför oh varför är inte inträdet gratis? Känner jättemånga som väljer att skippa Grönan just därför att man gör av med ca tusen spänn, men det svider att behöva betala det där jäkla inträdet!

• Anonym (Emma)
    Michael 333 skrev 2012-10-07 02:15:58 följande:
    Hur ser höstens öppettider ut?

Det är stängt för i år, det öppnar i slutet av april igen.
  • Anova
    Anonym (Emma) skrev 2012-10-07 03:06:07 följande:

Nej, jag jobbar i matställerna, men nu har jag städat under den här veckan.

Ok.. Tänkte att du jobbade med att planera evenemang osv. (jag är själv i evenemangsbranschen).

Måste vara mycket att städa om det ska stängas för vintern. Har du annat jobb under vintersäsongen.
  • Anonym (Emma)
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-07 02:37:48 följande:
    Varför oh varför är inte inträdet gratis? Känner jättemånga som väljer att skippa Grönan just därför att man gör av med ca tusen spänn, men det svider att behöva betala det där jäkla inträdet!

Det är mycket som ingår för inträdet. Salsa och tango på dansbanan, uppträdanden, underhållning av olika slag t.ex konserter och barnteater. Hur ska man ta betalt för det här om man inte har éntre tycker du? Om man ska åka så kostar åkbandet 299 kronor och inträdet 95 kronor. Alltså blir det runt 400. Ni måste alltså göra betydligt mer än att åka om ni betalar 1000 kronor.
  • Anonym (Emma)
    Anova skrev 2012-10-07 03:09:45 följande:
    Ok.. Tänkte att du jobbade med att planera evenemang osv. (jag är själv i evenemangsbranschen).

Måste vara mycket att städa om det ska stängas för vintern. Har du annat jobb under vintersäsongen.