• Anonym (Milla)

Tips på söndagsaktivitet för en tjej utan körkort eller vänner :(

Sambon min kommer vara borta hela dagen så jag kommer vara själv hela söndagen.
    Jag blir lätt uttrokad och skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra en söndag?

• Svar på tråden Tips på söndagsaktivitet för en tjej utan körkort eller vänner :(
  • HEARM

det beror ju på var du bor :P Ut i skogen och plocka svamp, gå och strosa själv på ikea, lyssna på musiksom du gillade för många årsen och städa huset/lägenheten. baka en kladdkaka som du mofar i dig medans du kolar film

• Anonym

en långpromenad, stanna nånstans för en fika i lugn och ro. läsa en bok, passa på att laga nåt gott till din smabo kommer hem.
    vi ska till lekparken idag. 

• EJai

Egen spa, hyra film, göra matlådor för hela kommande veckan, gå igenom din garderob å rensa och sortera bort sommar kläder

• Anonym

Gå på bio. Gå en promenad. Skogspromenad. Baka. Se på film. Läs en bra bok. Åk till biblioteket. Shoppa. Städa. Lyssna på musik. Pyssla.. Finns massor att göra.

• TessTess93

Jag brukar ha samma problem men idag ska jag sticka, städa, diska :) och så blir de la kolla här på fl typ hela tiden då jag blivit lite smått beroende :)

Svar på tråden Tips på söndagsaktivitet för en tjej utan körkort eller vänner :(