Min killes sängkläder luktar surt
Min kille svettas jättemycket och jättelätt. När han jobbar fysiskt rinner svetten om honom och han får använda Absolut Torr för att inte svettas så mycket på jobbet (jobbar på kontor) Men när vi sover i samma sovrum och jag stiger upp och går från rummet, när jag kommer igen känner jag hur fuktigt och surt det luktar i sovrummet.
Inte alls fräscht. Vi byter sängkläder flera gånger i månaden, jag kan inte ligga på hans kuddar för jag tycker att de luktar så surt och unket. Försöker vädra ofta i sovrummet men det är i alla fall unket och surt när vi stiger upp på morgonen. Det är som om han är en braskamin där värmen bara strålar ut ur honom. Han är renlig, duschar och tar hand om sig, men svettas ändå och särskilt på natten. Så här har det varit sedan han var tonåring säger han och han skäms för det och har stora komplex för sina svettning. Jag tvättar kuddarna i 60-90°, har ättika eller Klorin i tvättmaskinen, kör två vändor men det spelar ingen roll, så fort han sovit några nätter på kudden luktar den surt, riktigt surt. Det är jätteäckligt och jag tycker inte det känns så mysigt att sova i den där lukten. Vet någon hur man gör eller om någon varit med om liknande? Det är synd om honom men jag måste få bort den där lukten.