• Anonym (Förundrad)

Hur kan man bli tillsammans med en man som övergett sina barn?

Jag läser om detta varje dag på fl i olika trådar. Om män som inte träffar sina barn eller som inte ens träffat sin egen avkomma en enda gång. Hur kan ni vara tillsammans med sådana män? Jag kan inte tänka mig något mer avtändande än en man som svikit sina barn på ett eller annat sätt och inte bryr sig om dem? Skulle inte ta i en sådan man med tång ens!!

• Svar på tråden Hur kan man bli tillsammans med en man som övergett sina barn?
  • Severus

Man är nog rubbad om man ens överväger att fläka upp sig för en sådan loser

• Anonym (Skitlätt!)

Betydligt enklare än att bli ihop med någon som faktiskt HAR sina barn och inte har en bra relation till deras mor.

Beror ju på hur barnet blev till, ett ons, en kk eller om det var i ett förhållande där barnet var önskat av båda föräldrarna.
    Om pappan aktivt velat ha barn och sen lämnat det så är han inte så attraktiv kan jag tycka. Men alltid vet man ju inte om den sidan av mannen när man träffar dem.
    Men om han inte velat ha barn så, nja, kan inte tycka att han är oattraktiv då. Faktiskt. Men, kan ju bero på att jag inte ska ha fler barn och alltså inte letar en pappakandidat.

• Anonym

Har själv en sådan "pappa" till min son. Han ljuger för sina vänner/flickvänner och säger att han inte FÅR träffa sin son och alla ska tycka synd om honom och jag blir svinet.

• Queenie70

Ja det skulle aldrig ske här kan jag säga. Skulle helt omöjligt kunna attraheras av nåt så omanligt och vekt. Men om man gillar patetiska svaga "män" så borde det ju funka.

• Anonym

Undrar jag oxå!?mitt ex som jag har tvåsöner med ..har haft våra barn halv tid tills förra året då han räffat en tjej förlovat sig..och nu ska ha barn med men han har avsagt sig att ha dom halvtid skyller på att jag ställt till det massa falska anklagelser!sånt man knappast inte över ger sina barn för..nu får dom bara vara där ibland och på hans villkor..då jag kräver tider mm blir han galen

• Queenie70
    SupersurasunkSara skrev 2012-10-07 15:29:46 följande:
    Ni dömer lätt ser jag. Men det är ju upp till er att ha fördomar. Det har alla

Det handlar inte om att "döma" utan att konstatera att man inte attraheras av en " man " som valt att skita i sina ungar. Skulle inte heller kunna attraheras av nån som sparkade hundar eller slog kvinnor. För att jag ska attraheras så måste jag nämligen kunna se upp till en man lite, och en man som väljer att överge sitt barn kan jag bara känna förakt för.
  • Anonym (Förundrad)

Sunk sara- Vadå fördommar? Berätta gärna varför det är fördommar?

• Anonym (Förundrad)

Queenie- Huvudet på spiken! För mig spelar det faktiskt ingen roll om så pappan ens blivit lurad att bli pappa av ett ons. Man behöver kanske inte köra varannan vecka raset då men att helt skita i sitt barn i en sån situation är för mig oacceptabelt. Ännu värre är det ju givetvis med män som valt att skaffa barn och sedan överger dem för en ny flickvän eller dylikt! :/

• Anonym

ja mitt ex flickvän har eklarerat för mig att mina barn är välkommna hem tilldom!så generöst när dom haft sin pappa på halvtid och nu knappt ngt..misstänker oxå att hon inte vill ha barnen mer där då hon inte verkar intresserad av att pappan ska ha dom mer el så

Svar på tråden Hur kan man bli tillsammans med en man som övergett sina barn?