• Juronjaure

Jag är medlem på FAMILJELIV. Fråga mig vad du vill!

Som medlem på familjeliv inser jag min unika ställning och erbjuder härmed er att fråga VAD NI VILL om mig och mitt medlemskap.

• Svar på tråden Jag är medlem på FAMILJELIV. Fråga mig vad du vill!
  • Anton Chigurh

Är modereringen tillfredsställande ?????????????????????????????????????????????????

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Juronjaure
    pLeNa84 skrev 2012-10-07 16:10:05 följande:
    Trivs du?
    Ja, förutom alla troll och "fråga mig vad du vill"-trådar. SÅ irriterande...
  • Juronjaure
    Anton Chigurh skrev 2012-10-07 16:11:15 följande:
    Är modereringen tillfredsställande ?????????????????????????????????????????????????
    Moderatorerna verkar vara lite väl snabba att trycka på Delete ibland, och lite väl långsamma andra gånger... Å andra sidan skrivs det mycket galet här, så man kan kanske inte begära allt för mycket...
  • Juronjaure
    Som snö skrev 2012-10-07 16:14:06 följande:
    Är du ett troll, eller bara irriterande?
    Definitivt inget troll, men i sandlådan kan jag möjligen vara lite irriterande...ibland.
  • Anton Chigurh
    Juronjaure skrev 2012-10-07 16:13:42 följande:
    Moderatorerna verkar vara lite väl snabba att trycka på Delete ibland, och lite väl långsamma andra gånger... Å andra sidan skrivs det mycket galet här, så man kan kanske inte begära allt för mycket...
    Så du är nöjd. Det är inte jag. 

Jag har tänkt söka tjänsten som huvudmoderator och rensa upp i skiten här. Det behövs. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Juronjaure
    Anton Chigurh skrev 2012-10-07 16:24:56 följande:
    Så du är nöjd. Det är inte jag. 

Jag har tänkt söka tjänsten som huvudmoderator och rensa upp i skiten här. Det behövs. 
    Gör det. Rensa bort alla jävla "fråga vad du vill"-trådar i första hand. Sedan kan du ta alla "vad ska mitt barn heta"-trådar, "min partner är lat"-trådar och "min granne gör si och så -är det okej???"-trådar.

Litar på dig!
  • Anton Chigurh
    Juronjaure skrev 2012-10-07 16:27:02 följande:
    Gör det. Rensa bort alla jävla "fråga vad du vill"-trådar i första hand. Sedan kan du ta alla "vad ska mitt barn heta"-trådar, "min partner är lat"-trådar och "min granne gör si och så -är det okej???"-trådar.

Litar på dig!
    Den spanska inkvisitionen kommer likna en skvätt ljummen piss i Stilla Havet vid en någorlunda korrekt jämförelse.

Jag kan bara hoppas, och tro, att Fru REDAKTÖREN är av samma åsikt.
  • Som snö

Att välja familjeliv som sitt tillhåll, och sen vilja ändra på allt, är inte det ungefär som att välja partner bara för att vilja ändra på allt?
    Buhuuu, familjeliv förstår mig inte, eller buhuuu, min partner förstår mig inte. Helt olika men ändå så samma!

Svar på tråden Jag är medlem på FAMILJELIV. Fråga mig vad du vill!