Hur kommer man över sexuella hämningar?
Jag har egentligen inga hämningar när jag väl har sex men vägen dit är inte lätt för mig.
Jag har aldrig raggat upp en man ute eller tagit kontakt på nätet. Jag har alltid blivit vald och han har tagit initiativet. Det fungerade ju när jag gick ut mycket men det kan jag inte nu.
Jag är ensamstående på heltid, går ut ytterst sällan och när jag väl gör det så är det med upptagna väninnor som inte har en tanke på att man kanske vill flörta lite. Jag skulle heller aldrig kunna säga att jag vill det till dem så jag sitter där snällt och går hem ensam som vanligt. Jag ser att det är män som söker kontakt men jag fixar inte att säga det till väninnan eller gå fram själv.
Jag har nätdejtat och fått massor av svar. Då fungerar det förstås bättre men jag vill inte ha en relation just nu. Jag vill ha sex helt enkelt. Så jag la upp en profil på BC (Bodycontact) och fick sjukt många svar, säkert över 400 på ett par dagar. Jag blir helt ställd, vet inte var man börjar eller hur man gör.
På något sätt kan jag inte stå för att jag längtar efter sex. Jag har väl fina flickan-komplex fånigt nog. Jag är ju inte direkt oskuld.
Det finns en man från BC som jag vill träffa. Han verkar vettig och erfaren och vi har haft kontakt privat men det är som om jag har en spärr jag inte kan komma förbi. Han har världens tålamod med mig och jag vill inte slösa hans tid.
Hur ska jag komma över den där spärren? Är det någon här som varit som jag och brutit mönstret? Och hur gör man egentligen med sådana kontakter? Träffas man för en drink och ser hur det känns? (Jag är verkligen inte smooth när det gäller sådant här.)
Ge mig alla råd ni kan!