• Anonym

Hur våta blir ni?

Nyfiken som man är, ingen runktråd utan ja är seriöst nyfiken.
    Frågar man inte får man ju inga svar .-)

Tjejer, hur våta blir ni när ni bli upphetsade.
    Fuktiga, plaskvåta eller?
    Kan det bli så det rinner ?
    Blir det alltid likadant eller blir man lite våt vid lagom upphetsning å plaskvåt när man är tokkåt om man så säger?

Många frågor så svara gärna om ni vill.

• Svar på tråden Hur våta blir ni?
  • MissDust

Jag blir riktigt våt när jag är tillsammans med min sambo i sänghalmen, han älskar de men jag finner de inte lika upphetsande! Och de kan rinna längs benen :/

Grejar jag på egen hand blir jag lagom, men antar att jag inte blir lika kåt då! :)

• Mannen44

Härligt när en tjej blir riktigt våt, men friktionen minskar ju så klart lite... men det är ju bra då kan man njuta längre tid

• Anonym (Kåt!!:)))
    JagMan skrev 2012-10-08 09:43:17 följande:
    bultar här med kan jag säga..  messa vetja

Skulle kanske det men det känns fel mot min man, blir lite för privat, sorry. Men skriv här vad du gör. Just nu håller jag en vibrator mot fittan.. Mm så skönt!! Är våt, stoppar in ett finger...
  • Mattias39
    Anonym (Kåt!!:))) skrev 2012-10-08 09:48:28 följande:

Skulle kanske det men det känns fel mot min man, blir lite för privat, sorry. Men skriv här vad du gör. Just nu håller jag en vibrator mot fittan.. Mm så skönt!! Är våt, stoppar in ett finger...

Låter som att du får en bra start på dagen...Är själv ungefär lika kåt idag... :)
  • Anonym (xx)

Blir riktigt jävla våt, blir det så fort min pojkvän tar i mig, kysser mig så lagom till att han ska tränga in så är det riktigt gött kan jag lova. Kan bli så att det rinner längs killens kuk. I helgen fick jag 2 st fontänorgasmer för första gången i mitt liv, riktigt häftigt.

• Pentra

Hmm... Hade gärna velat följa den här intressanta och eggande tråden men då lär det nog inte bli mycket vettigt gjort på jobbet för mig idag... Oops, måste lämna nu, innan det är försent... /Pentra

• Mattias39
    Pentra skrev 2012-10-08 11:15:03 följande:
    Hmm... Hade gärna velat följa den här intressanta och eggande tråden men då lär det nog inte bli mycket vettigt gjort på jobbet för mig idag... Oops, måste lämna nu, innan det är försent... /Pentra

HAr en känsla av att du inte alls lyckas lämna...;)
  • Anonym (Kåt!!:)))
    Mattias39 skrev 2012-10-08 10:04:08 följande:

Låter som att du får en bra start på dagen...Är själv ungefär lika kåt idag... :)
    Hehe, jo sämre kan man ha det:) blir kanske en gång till som det känns nu...
Svar på tråden Hur våta blir ni?