• Anonym (skäms så!)

Jag skämde ut mig totalt på den där festen

Jag har skämt ut mig totalt. Berättat saker för alla jag känner som var väldigt privat! Bland annat pratade jag om att jag var kär i en annan än min sambo, och vem det är jag är kär i (någon väldigt olämplig). Jag dör! Sen berättade jag för en kompis att jag och hennes bror (som satt bredvid) har haft sex förut. Han bara glodde på mig och undrade nog vad sjutton jag höll på med.

Det var på en fest för ett par månader sedan, jag hade inte druckit på väldigt länge så jag blev väldigt full väldigt fort den kvällen och därefter började käften glappa. Jag skäms fortfarande när jag tänker på det! Förstår liksom inte vad som flög i mig! Det var som att jag hade druckit något slags sanningsserum och var tvungen att berätta ALLT för alla som var där!

Vad ska jag göra för att komma över det?
    Jag kan knappt se mina vänner i ögonen längre för att jag skäms så!

• Svar på tråden Jag skämde ut mig totalt på den där festen
  • katalysator

Lär av ditt misstag och sluta dricka. 

Känns det verkligen helt fördjävligt och omöjligt att komma över så kanske du kan hitta helt nya vänner i någon nykterhetsorganisation Glad UNF eller IOGT-NTO brukar ha sociala sammankomster av olika slag, och de flesta där är inte nerdankade gamla nyktra alkisar utan helt vanliga människor som vill umgås utan alkohol. 

• Josse112

Jag fick samma serum som du på en fest och började berätta för alla att om man har analsex och kommer i rumpan och inte går på toa efteråt,, så kan sperman spruta ut av sig själv dagen efter när den har gottat till sig över natten. Jag förstår med andra ord hur du känner dig :

• Anonym

Jag blir aldrig full men varje gång jag har druckit så mår jag dåligt dagen efter och tycker att jag sa dumma saker.
    jag tror att det låter värre i ditt huvud än det var i verkligheten.
    Dessutom lär du ju inte varit ensam om att vara full och chansen finns att ingen tänker mer på vad du sa, eller hur?
    Alla förstår ju att du var full och fyllepratade.
    Var inte så hård mot dig själv.
    Men sluta efter tre glas nästa gång.

• Anonym

Min mamma råkade ut för det där för ett tag sen, hon blev berusad och började tala om sanningar för folk, typ "Jag har alltid tyckt att du är ganska ful" till min man sen 17 år tillbaka....lite spänt har det blivit efter det kan jag avslöja....

• Anonym (hehe)
    Josse112 skrev 2012-10-08 11:49:21 följande:
    Jag fick samma serum som du på en fest och började berätta för alla att om man har analsex och kommer i rumpan och inte går på toa efteråt,, så kan sperman spruta ut av sig själv dagen efter när den har gottat till sig över natten. Jag förstår med andra ord hur du känner dig :

Haha, är det av allt alkohol eller nån speciell dryck? Jag skulle kanske ge det till min man, han är lite för pryd, än!!!! Och jag med, vi skulle kanske ta det båda två, nån kväll när vi är ensamma.
  • Anonym (Du är inte ensam)

Lider verkligen med dig TS men kan trösta dig med att du knappast är ensam. Jag gjorde bort mig totalt på en stor släktträff i somras, var min killes släkt dessutom. Vi hade tjafsat lite innan och hade väl PMS, drack lite för mycket och började tjuta om att han minsann inte älskade mig och var en extrem dramaqueen. Kan säga att den ångesten jag hade dagen efter inte var och leka med och får fortfarande ångest när jag tänker på det.

• Anonym (Du är inte ensam)

Duktig du är, guldstjärna i kanten?!? Förstår inte hur den här infon skulle hjälpa TS på något sätt.

Lufsan skrev 2012-10-08 11:58:27 följande:
    Det är därför man inte dricker... 

• Fia 28
    Anonym (Du är inte ensam) skrev 2012-10-08 13:01:56 följande:
    Duktig du är, guldstjärna i kanten?!? Förstår inte hur den här infon skulle hjälpa TS på något sätt.

Nä men vissa klarar ju tydligen inte av att hantera sprit och borde vara lite försiktig med mängden de häver i sej, speciellt om det är i större sällskap.
Svar på tråden Jag skämde ut mig totalt på den där festen