• Anonym

    Pinsammaste du gjort på fyllan?

    Som rubriken lyder, vad är det pinsammaste du gjort på fyllan. Fyll på här nu så kan vi gå in och läsa nästa gång vi har bakfylleångest så kanske det känns lite bättre.

    Jag börjar, jag anklagade min kille för att ha varit otrogen för att en av hans kompisar hade berättat det för mig. Min kille blev svinarg på sin kompis. Det pinsamma i det är att jag än idag inte vet om  kompisen verkligen sa det eller om det var något som min alkoholmosiga hjärna fantiserade ihop.

  • Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?
  • Anonym

    Strippat på gågata..(ja det var folk där och ja, allt på överkroppen åkte av) ;)

  • Anonym (klänningen)

    Jag har knäppt upp min klänning i en taxi så min sambos bästa kompis fick hjälpa mig att knäppa den. Det var inte i bak jag öppnade den heller Skäms

  • emelielj

    Jag har kissat och missat toaletten, träffade mina egna byxor.
    Gett en kille på dansgolvet en örfil för att han tafsade, när det i själva verket var min kille, jag såg honom bara inte i mörkret.
    Fått igång larmet på en nattklubb.
    Blivit utkastad av vakten ett gåtan gånger av olika anledningar.

    Inga stolta ögonblick men jag skyller på
    Min ungdom!

  • Frontline

    Fick med en tjej bakom scenen på ett disco och vi skulle visst ta oss en snabbis där på gräsmattan, jag somnade innan jag ens hade fått ut gossen


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • korp3n

    Var skall jag börja? vaknade upp på limhamnsfältet i Malmö i bara kalsongerna och mindes inte ett skit.

  • Anonym

    Blivit utslängd, raggat på vakterna, gått på fel toalett, spytt på feltoalett (herrtoan istället för damtoan), etc etc

  • Anonym (Nu e jag anonym)

    Kräkts på min kompis vardagsrumsgolv.....

    Skäms för det än idag.

  • Anonym (Polly)

    jag kräktes på sovrumsväggen, en stor rödvinsblaffa vid fotänden av sängen.
    väggen är ommålad, men det syns på nåt sätt ändå. Skäms

  • lavendeln

    Helt klart så var det när jag trodde att min sambo var en taxichafför och frågade vad det blev..
    Kommer inte ihåg mer än att jag gick in i bilen, och det minnet lyckades jag inte skrapa fram förens nån dag efter.. Det och några till saker den kvällen som jag är glad att jag inte kommer ihåg
    Usch!!!

Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?