• Anonym (GB Kvinna)

GangBang Eden

Har provat GB tillsammans  med mitt KK några gånger
    Sist var det  5 villiga grabbar som tog hand om mig.
     Av 10 som lovat komma var det 7 som kom men två av dom klarade inte av det utan stod bara och runkade.
    Vill nog ha 10-12 pigga grabbar nästa gång och inga fluktare.
    Har på nätet hittat GangBang Eden och funderar över om det är så bra som det låter på deras hemsida.
    Vi har alltid använt BC för att hitta grabbar och det tar mycket tid för min KK och mig att sortera bort runknissar från riktiga hingstar. 

Är det någon som testat GB på Eden och vet hur det fungerar. Vill bara ha Hingstar med kukar som man känner när dom är inne i fittan och som kan spruta ordentliga satser.
    Vill ha en massa sperma på magen och brösten innan min KK får fylla fittan med sin sats.

Är lokalerna rena och trevliga och kan man få någon som ställer upp så att grabbarna är redo när dom kommer till mig. Vill inte suga och runka en massa.
    Det viktiga är håra kukar i fittan och få ordentligt med sperma på magen och brösten.

• Svar på tråden GangBang Eden
  • Anonym (GB Kille)

Jag har inte varit där, men har funderat på att testa en GB kväll på Eden någon gång. Så jag är också nyfiken på att få reda på hur det är.

• Anonym (C:L)
    Anonym (GB Kvinna) skrev 2012-10-09 00:25:38 följande:
    Har provat GB tillsammans  med mitt KK några gånger
    Sist var det  5 villiga grabbar som tog hand om mig.
     Av 10 som lovat komma var det 7 som kom men två av dom klarade inte av det utan stod bara och runkade.
    Vill nog ha 10-12 pigga grabbar nästa gång och inga fluktare.
    Har på nätet hittat GangBang Eden och funderar över om det är så bra som det låter på deras hemsida.
    Vi har alltid använt BC för att hitta grabbar och det tar mycket tid för min KK och mig att sortera bort runknissar från riktiga hingstar. 

Är det någon som testat GB på Eden och vet hur det fungerar. Vill bara ha Hingstar med kukar som man känner när dom är inne i fittan och som kan spruta ordentliga satser.
    Vill ha en massa sperma på magen och brösten innan min KK får fylla fittan med sin sats.

Är lokalerna rena och trevliga och kan man få någon som ställer upp så att grabbarna är redo när dom kommer till mig. Vill inte suga och runka en massa.
    Det viktiga är håra kukar i fittan och få ordentligt med sperma på magen och brösten.
    Hur tänker du när du låter helt okända killar får knulla dig i grupp
    Det samma gäller killar som är med i GB.
    Jag lägger inga moraliska tankar i det utan min fråga är är ni inte rädda för att bli smittade.
    Det måste ju vara en stor risk.
  • Anonym (GB Kvinna)
    Anonym (C:L) skrev 2012-10-10 19:54:48 följande:
    Hur tänker du när du låter helt okända killar får knulla dig i grupp
    Det samma gäller killar som är med i GB.
    Jag lägger inga moraliska tankar i det utan min fråga är är ni inte rädda för att bli smittade.
    Det måste ju vara en stor risk.
    Finns något som heter kondom och det är självklart att man använder kondom när man har sex med okända. Ser ingen större skillnad i det fallet mot att ha 10-12 ONS under lika många kvällar som att njuta av dom i grupp.

• Anonym (GB Kvinna)

Tydligen var det filminspelning på Eden igår som kommer att visas på Fråga Olle dokumentären.
    Ser fram emot att se detta och kanske få en uppfattning om lokalen och dom killar som var där.

Gangbang. Inspelning Fråga Olle Dokumentär

inspelning ”Fråga Olle” dokumentären!

Måndag den 29 oktober på club-eden
    Insläpp: 16.30-17.00

Ni 10 killar som kommer går in helt gratis! Allt är helt anonymt. Masker finns att låna! Läs "Fråga Olles" sida!

Vi bjuder på 1 månads medlemskap!

Det är kvinnan som är intressant inte ni killar, men ni behövs!!

Fråga Olle

Gangbang med Molinah

Rum 1 = Redskapsrummet - Oljemassage där slick o petting ingår.

Rum 2 = Gungan - vaginalsex m kondom..slick o petting om man vill

Rum 3 = Spegelrummet - Ormgropen. Där vi har resten tillsammans

Kyssar o smek o kel ingår i alla lägen.

Kondomkrav

Ej analt

10 st killar.

Ni ska vara mellan 30 - 50 år

rena o fräscha

samt ödmjuka och omtänksamma

Vakt finns.

• Anonym

Frågan roller tjejer.

Vore ni ogift, obunden och fick möjligheten att testa GB med låt säga 10 personer. Fräscha rena och som du faktiskt skulle kunna tänka dig att ligga med för en natt. Skulle ni vilja prova på att bli tagna i ett GB där syftet enbart är att få er att njuta?

Faktorn om sjukdomar och övriga moraliska värderingar kan vi lämna här.

OCH detta stannar inom 4 väggar och ingen kommer någonsin att få veta det.

• SubjektetPerspektivet

Skicka du en inbjudan så kommer jag.

//SP

• Anonym (GB Kvinna)
    Anonym skrev 2012-10-30 10:48:46 följande:
    Frågan roller tjejer.
    Vore ni ogift, obunden och fick möjligheten att testa GB med låt säga 10 personer. Fräscha rena och som du faktiskt skulle kunna tänka dig att ligga med för en natt. Skulle ni vilja prova på att bli tagna i ett GB där syftet enbart är att få er att njuta?
    Faktorn om sjukdomar och övriga moraliska värderingar kan vi lämna här.
    OCH detta stannar inom 4 väggar och ingen kommer någonsin att få veta det.
    Det kunde jag tänka mig och även tillsammans med min KK. Vi fundera på att besöka Eden och kolla in stället och sedan kanske om allt känns rätt ordna en GB där med kanske 10-12 killar/män. Känns lite lockande att göra det på en klubb med killar som vet vad det handlar om och där man slipper allt besvär med att leta upp grabbarna på BC och liknade. Vi har ordnat små GB med grabbar från BC men det är mycket jobb att få till det och det är många som inte kommer. Sist vi försökte var det 10 killar som skulle komma men det var 4 som dök upp. Jag har en del regler för hur jag vill ha det. All sex med kondom, inget analsex och inga kyssar det är bara för min KK. inga sprut i ansiktet men gärna på kroppen.
  • Anonym (gb slampa)

Jag har själv haft ett antal trevliga träffar med gangbang
    eftersom jag alltid har fantiserat om att vara själv med ett antal män.

Titta på bc själv har provat flera grupper
    men råder dig att ta en av dem äldre grupperna

som är betydligt mer seriösa och lyhörda efter vad vi kvinnor vill ha.  

Eden har bra lokal men oftast lite skitiga killar
     vilket är avtändande.  Var där för ett par år sedan     

• Anonym (GB Kvinna)
    Anonym (gb slampa) skrev 2012-11-01 11:18:23 följande:

Eden har bra lokal men oftast lite skitiga killar
     vilket är avtändande.  Var där för ett par år sedan     

Har tyvärr hör liknade om erfarenheter från Eden och är väl det som fått oss att avstå.
    Vi fick till ett GB i helgen och det gick över förväntan. Tog själva kontakt med några killar som vi träffat tidigare på vid olika tillfällen via BC och Swingerklubbar. Att handplocka killar på detta sätt fungerade mycket bra men det förutsätter att man haft en del mindre lyckade träffar där man sedan så att säga får plocka russinen ur kakan. Har en förhoppning om att det ur detta kan växa fram en bra grupp som man kan träffa fler gånger och att den kan få växa med någon eller några nya ansikten. I lördags var det 8 potenta, lyhörda och ömsinta grabbar plus min KK som fick mig att njuta till fullo. Längtar till vår och sommar då jag vill ha en repris på en badstrand eller i en skogsglänta.
  • Mattias39
    Anonym (GB Kvinna) skrev 2012-11-19 07:37:15 följande:
    Har tyvärr hör liknade om erfarenheter från Eden och är väl det som fått oss att avstå.
    Vi fick till ett GB i helgen och det gick över förväntan. Tog själva kontakt med några killar som vi träffat tidigare på vid olika tillfällen via BC och Swingerklubbar. Att handplocka killar på detta sätt fungerade mycket bra men det förutsätter att man haft en del mindre lyckade träffar där man sedan så att säga får plocka russinen ur kakan. Har en förhoppning om att det ur detta kan växa fram en bra grupp som man kan träffa fler gånger och att den kan få växa med någon eller några nya ansikten. I lördags var det 8 potenta, lyhörda och ömsinta grabbar plus min KK som fick mig att njuta till fullo. Längtar till vår och sommar då jag vill ha en repris på en badstrand eller i en skogsglänta.
    Kul att det löste sig på ett så bra sätt för er! Som sagt, det kanske kräver att man plockar russinen i kakan för att få till ngt bra...men jag antar att det bara är första gången? Nu har ni ju ett gäng som funkar och nästa gång borde bli lättare att få till?

Svar på tråden GangBang Eden