• Anonym (betyglös)

Inte ens fullständig grundskola men jobbar som chefsassistent!

Jag har på grund av olika omständigheter inte fullständiga grundskolebetyg och har aldrig gått gymnasiet. Jag har ändå aldrig varit helt arbetslös någonsin och jobbar nu som chefsassistent!

Fråga mig vad du vill om du är nyfiken! 

• Svar på tråden Inte ens fullständig grundskola men jobbar som chefsassistent!
  • Anonym (jaha)

OK, bra jobbat eller vad säger man?!
    Inom vad är du chefsassistent?

• Anonym (betyglös)
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-09 16:58:44 följande:
    OK, bra jobbat eller vad säger man?!
    Inom vad är du chefsassistent?
    Bank & finans!
  • Anonym (betyglös)
    Patricia Sandell93 skrev 2012-10-09 17:03:31 följande:
    Oj inte illa, bra kontakter eller? :)
    Nej jag har aldrig haft den typen av kontakter som kunnat ge mig förmåner på arbetsmarknaden. Just den här tjänsten jag har idag blev jag externt rekryterad till och hade alltså inga tidigare kopplingar till det specifika företaget.
  • Velouria

Hur kom det sig att du ens blev påtänkt att komma på intervju när du saknar utbildning?

Fast första jobbet kanske inte hade krav på utbildning och att du sedan dess har jobbat dig uppåt så att det lagom till chefsassistentjobbet blev irrelevant med utbildning?

Jag tog nummer 3000
  • Zchimla
    Anonym (betyglös) skrev 2012-10-09 17:05:52 följande:
    Nej jag har aldrig haft den typen av kontakter som kunnat ge mig förmåner på arbetsmarknaden. Just den här tjänsten jag har idag blev jag externt rekryterad till och hade alltså inga tidigare kopplingar till det specifika företaget.
    Hur då? Vad gjorde att just du blev handplockad?

• Anonym (betyglös)
    Velouria skrev 2012-10-09 17:35:58 följande: