• Gossii

Stockholms folk ???!! Vart är ni=) nu blir det kaffereep

Kom igen nu samlar vi ihop lite Stockholms folk i alla åldrar Så vi lär känna nya människor och skapar nya vänskapsrelationer=D

Själv är jag 23 år, bor i Sollentuna med min sambo på 25år som jag ska gifta mig med 2013, vi har en hund på
    9 månader rottis/schäfer Troja heter hon. Jag pluggar på distans och är Dagmatte till en dvärg pinscher. 
    Så som ni märker älskar jag hundar=) Har inga barn, då vi vill vänta till efter bröllopet.

Älskar hundar, schäääkja roompa någon gång på krogen, fika, prata, träna osv.

Kom igen några stycken kan vi nog bli?=D 

• Svar på tråden Stockholms folk ???!! Vart är ni=) nu blir det kaffereep
  • Celes

Jag är med. 

28 år, har sambo och tre barn. Bor på Värmdö. 
    Pluggar till undersköterska, sover för lite, älskar choklad. 

• Gossii
    Celes skrev 2012-10-10 00:03:59 följande:
    Jag är med. 

28 år, har sambo och tre barn. Bor på Värmdö. 
    Pluggar till undersköterska, sover för lite, älskar choklad. 

Haha sover också för lite :P pluggar också till undersköterska är snart klar med min första termin. vilken termin r du på?:)
  • MrsQ

Varför inte hoppa på  Jag är 39 år med ett barn. Bor i Vaxholm. Har bott i Norge de sista 5 åren men är nyligen hemkommen.

Florist till yrket men jobbar nu i Vaxholm inom hemtjänsten.

Aprå på chokladen..ligger o syndäter 70%  

• Celes
    MrsQ skrev 2012-10-10 00:17:05 följande:
    Varför inte hoppa på  Jag är 39 år med ett barn. Bor i Vaxholm. Har bott i Norge de sista 5 åren men är nyligen hemkommen.

Välkommen   
  • MrsQ

Jag älskar att titta på tex Halv åtta hos mig. Och sitter alltid o suktar efter maten. 
    Tänker o säger till mig själv att DET ska jag göra men har aldrig gjort nån mat som det visat.

MEN så i går så gjorde jag en maträtt !! ÅÅhhh den gick hem hos alla

Intressant va ..hehe

• Gossii
    Celes skrev 2012-10-10 00:13:37 följande:
    Jag går andra terminen. Kommer fortsätta med tredje och sen göra om första. Den första gick inte så bra... 
    aha okej första terminen är sur, är inne på psykologin nu. Min inriktning 3 terminen kommer bli akutvård, och lindrig vård=)

ddet är bra bara att hoppa på=) Vaxholm är fint! Varför bodde du i Norge?=)  Har också jobbat inom hemtjänsten, slutade när jag flyttade till stockholm=) Älskar choklad jag med, men försöker dra ner på det haha måste komma iform efter semestern :P
  • Jordubbenröd

Jag hakar på!

Är i gossis ålder, 20 ++++, men känner mig snarare betydligt äldre. Förvånad Bor i Stockholm och arbetar, nu efter vintern till vårterminen blir det studier igen. 
    Jag har en underbar sambo (vi är inte gifta) men ser fram emot den dagen och som jag älskar något oerhört. Vi bor och lever tillsammans med våra 2 st underbara katter. 

I livet tycker jag om goda middagar, trevliga, intressanta och roliga samtal, dans i mängder, resor och som någon annan sa choklad... Är en gottegris som älskar plockgodis och allt som ger njutning...Solig En livsnjutare kan man beskriva mig...

• Jordubbenröd

Trevligt, här bor jag med;)
  • Gossii
    MrsQ skrev 2012-10-10 00:21:22 följande:
    Jag älskar att titta på tex Halv åtta hos mig. Och sitter alltid o suktar efter maten. 
    Tänker o säger till mig själv att DET ska jag göra men har aldrig gjort nån mat som det visat.

MEN så i går så gjorde jag en maträtt !! ÅÅhhh den gick hem hos alla

Intressant va ..hehe

brukar också kolla på diverse mat program, hela sverige bakar brukar jag små titta på :P ser så smaskigt ut, älskar ju att baka så lite blir det ibland.
Svar på tråden Stockholms folk ???!! Vart är ni=) nu blir det kaffereep