Vad ska jag göra med min jävla idiot till granne!!!
Har bott i bostadsträtt i 1,5 år, det är ett stort höghus. När jag flyttade in insåg jag att grannarna måste ha ett stort intresse för hårt och långt sex, många ggr/dag. I en jättedålig säng. Det dunkar och bankar, inte jättehögt men med tanke på att jag aldrig hör något från de andra grannarna så är det inte lyhört. Ändå hörs det där jävla bankandet 24-7.. Det slutar ju för fan aldrig!. Det håller på ett tag, sedan hörs tre starkare ljud på rad, lika långa och entoniga, hade kunnat vara höga stön, men i så fall väldigt konstiga sådana, låter mer som att någon flyttar möbler
Är så jävla störd av det jävla bankandet, blir väckt av det, det är alltså när som helst på dygnet och hela nätterna igenom. Det är väldigt taktiskt och ibland högt, ibland lågt. Kan det verligen vara någon som har sex på det sättet. Låter mer som en crosstrainer eller nåt. Eller en vävstol.. Hur som helst, är denna människan sjuk som inte har något annat intresse i livet än det här..
Hur går man egentligen vidare med det här, om man vill att det ska upphöra. Hur förklarar jag för värden. Känns så jäkla dumt.
Det måste komma från dem ovanför eftersom det låter så jävla högt i mitt sovrum, men när jag går uppför trappan under pågående terror och lyssnar så hör jag fan aldirg något. Vad i helvete kan det vara. Jävligt irriterad och jävligt nyfiken. Bortse från att texen saknar frågetecken, tangenten är paj. Tips på vad det kan vara och vad jag ska göra emottages tacksamt