• XcsM

Efterlyster bloggar från gravida som tycker om träning

Hejsan!
    Jag är gravid i v16 och innan min graviditet tränade jag på ganska hög nivå får man nog säga (och försöker såklart göra det nu också i den mån jag orkar och sådär). Jag har bloggat sedan många år men inte nämnt min gravidträning i bloggen än så länge eftersom jag inte hunnit ha möte med alla mina sponsorer kring det här. Men i slutet på den här veckan tänkte jag "outa" mig som gravid i bloggen och från och med då blir det mycket snack som gravidträning där Men nog om mig.

Jag efterlyser nu bloggar av andra gravida som i olika mån och mängd tycker om träning och bloggar om sina liv som aktivt gravida. Har googlat lite grann men mest hittat bloggar som tar upp hur man blir av med sina mammakilon och det är ju inte det jag är ute efter
    Hade varit roligt att läsa om andras träning och hur ni upplever att röra på er med en bebis i magen, och kanske utbyta tankar kring det via bloggandet så att säga.

Så länka supergärna här nedan, varesig det är ni själva som bloggar eller någon gravidträningsblogg ni vet om Tack på förhand! 

• Svar på tråden Efterlyster bloggar från gravida som tycker om träning
  • Nelan

Jag älskar träning och tränade mycket innan jag blev gravid. Fick tyvärr sluta med träningen helt pga hyperemesis första delen av graviditeten. Hoppas dock komma igång lite igen och absolut igen efter graviditeten. Jag har BF 22 decmber.

Titta gärna in på min gravidblogg: linneakarlberg.blogspot.com

• september2012

Här vill jag vara med om tråden är aktuell. Jag är i v 4 bara men jag vill ha gravida tränkngskompisar fram till slutet och efter det.

• XcsM
    september2012 skrev 2012-11-17 15:30:34 följande:
    Här vill jag vara med om tråden är aktuell. Jag är i v 4 bara men jag vill ha gravida tränkngskompisar fram till slutet och efter det.
    Den är absolut aktuell!
    Jag bloggar själv på www.xcsmajken.blogspot.com och är i v22.
    Länka gärna din blogg! =) Även om det kanske är lite tidigt för dig att börja fundera på speciell gravidträning. När jag var i v4 visste jag inte ens om det och tränade precis som vanligt =) Grattis till bebisen!
  • september2012

Jag har faktiskt ingen blogg men jag följer gärna era.. Har tänkt träna som vanligt och räknar med att kroppen säger ifrån själv.

• susannapanna
    september2012 skrev 2012-11-17 17:55:01 följande:
    Jag har faktiskt ingen blogg men jag följer gärna era.. Har tänkt träna som vanligt och räknar med att kroppen säger ifrån själv.
    Samma här!
Svar på tråden Efterlyster bloggar från gravida som tycker om träning