jag gjorde min tatuering där förra året. väldigt oproffesionellt kan jag säga det ER. jag har gjort en tatuering på ett annat ställe, där killen tog sin tid att skissa min tatuering flera gånger, placera den på stället, GE sin syn på saken, göra mig helt nöjd, tvätta av stället, kräma in den, och började tatuera därefter och frågade stundvis om det gick bra, om jag mådde bra osv.
men på exotica dröjde allt detta inte mer än 15-20min. inom denna tid hade jag hunnit välja text, plats form och blev klar med tatueringen. något jag ångrar så mkt idag. tatueringen kostade mig 400kr men jag går på
en smärtsam behandling nu för att tabort tatueringen som kostar mig 500kr per behandling där jag behöver ungefär 10behandligar.
jag ser att någon ska tatuera sig den 3dec. nästa vecka. jag hoppas verkligen att NI hinner ´SE mitt inlägg, och fattar ett ordenligt beslut och inte går dit. hellre betala 2000 för en fin tatuering än att förlora 200kr.
tatueringen är gjord ¨på foten, vilket gör det väldigt lätt för att flagna, tappa färg och så då man tar av och på strumpan jämt och ständigt. men nu har ju olika tatuerare kollat på den misslyckade tatueringen, och alla har sagt samma sak, att han använt för tjock nål, gått in för djupt i huden och gjort tatueringen för liten. bläcket har bara spridit UT sig ii huden. jag har även bild på tatueringen om någon så önskar. vill bara inte att min bild och inlägg ska NÅ honom då jag är ii en tvist med honom angående betalning för borttagning av tatueringen. lycka t