-
-
Svar på tråden Jag åt ris till middag. Fråga mig vad du vill
-
Det gjorde vi med men inte enbart...
-
Nä, inte vi heller...
-
Vad var det för ris? Jasminris? Basmatsris? Vilket märke? Vad åt du det med?
-
Det var ICA´s boil in bag. Basmati. Jag åt det med en gaffel
-
Kändes det bra när du åt det också? Var det som du förväntade kanske? Varför åt du inte det med sked?
-
Som ovanstående säger, varför med gaffel? Äter du alltid med gaffel? Är du nöjd med resultatet av dagens ris?lilla hej skrev 2012-10-10 17:45:33 följande:Det var ICA´s boil in bag. Basmati. Jag åt det med en gaffel
-
Det blev bättre än jag förväntade mig. Kokade i hönsbuljong. Jag valde gaffel för att jag brukar äta med gaffel. Jag brukar följa normen....
-
Vad härligt att höra att allt gick bra med risätandet! Men prova gärna sked nästa gång, det är nog fler än vi tror som äter med sked...då lär du testa!
-
Jaha, okej haha! Blev du mätt? -
Ja, jag blev mätt. Ska definitivt prova sked nästa gång
-
Varför valde du hönsbuljong?
-
Jag har icas matkasse och hade curryfisk med ris kvar sedan förra veckans kasse. I receptet stod att jag skulle koka riset i buljong. Blev fantastiskt gott!
-
Varför kokade du inte ris på traditionellt vis? Varför hade du inga tillbehör? Hör det till vanligheten att inte följa kosttallriken 1/3 protein/kolhydrat/grönsak?
-
Vad är det för fel på pasta?
-
Hallå
-
Gemmi skrev 2012-10-10 19:13:00 följande:Varför kokade du inte ris på traditionellt vis? Varför hade du inga tillbehör? Hör det till vanligheten att inte följa kosttallriken 1/3 protein/kolhydrat/grönsak?
Jag ville prova något annat. Jag åt morötter och torsk.
-
Anonym skrev 2012-10-10 19:18:45 följande:Vad är det för fel på pasta?
Inget -
Anonym skrev 2012-10-10 20:09:52 följande:Hallå
hej -
Hej!lilla hej skrev 2012-10-10 20:24:26 följande:
hej -
Varför äter du inte ris med sked istället?