• Anonym (Hm)

Dött på Gotland?

Kvinna i sena 20-årsåldern som har barn, vill gärna träffa mysig tjej. Men bor på Gotland :/ Borde jag flytta till Stockholm?

• Svar på tråden Dött på Gotland?
  • Anonym

Hahahaha, trodde någon hade dött på gotland

• Anonym (els)

Internet!
    Kommer själv från ön och jag vet att man inte direkt går runt och säger om man är homosexuell, så på Internet kan du säkert hitta några trevliga homosexuella tjejer som bor på ön =) 

• Anonym (Hm)
    Anonym (els) skrev 2012-10-10 20:46:01 följande:
    Internet!
    Kommer själv från ön och jag vet att man inte direkt går runt och säger om man är homosexuell, så på Internet kan du säkert hitta några trevliga homosexuella tjejer som bor på ön =) 
    vet du någon bättre sida än QX? De enda som skriver till mig där är medelålders män som är helt knäppa..
  • Anonym (els)
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-11 14:09:02 följande:
    vet du någon bättre sida än QX? De enda som skriver till mig där är medelålders män som är helt knäppa..
    QX? Ingen aning om vad det är haha =). Vart på ön bor du? Norra/södra? Bor du i Visby är det ju lite lättare kanske :P. Iaf, varför inte försöka med mötesplatsen och alla dessa ställen?
    Vet dina anhöriga om att du är homosexuell? Har du vänner som är det?
    Kram 
  • Anonym (els)
    Anonym (els) skrev 2012-10-11 15:54:17 följande:
    QX? Ingen aning om vad det är haha =). Vart på ön bor du? Norra/södra? Bor du i Visby är det ju lite lättare kanske :P. Iaf, varför inte försöka med mötesplatsen och alla dessa ställen?
    Kram 
    Gud vad skumt det lät, det jag menade var. Har du vänner som är homosexuella kanske det är lättare att träffa någon genom dem? =/ Förlåt att det blev så knasigt.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (els) skrev 2012-10-11 15:54:17 följande:
    Kram 
    Södra. Hm..ja det kanske vore nåt. Ja men dom bor inte här, jag är nyinflyttad.
Svar på tråden Dött på Gotland?