WhiteOleander skrev 2012-10-10 21:29:52 följande:
Varför började du med en hallick? Allt som man behöver göra som hora kan man ju göra själv, så varför låta någon annan ta en del av ens pengar för ingenting?
Hur kom du på iden att seriöst börja med prostitution?
Hur mådde du efter första gången?
Hur kom du i kontakt med dina kunder?
Läste du på om eskortservice innan eller gick du bara efter vad du sett i t.ex filmer?
Hur var din typiska kund?
Behandlade kunderna dig bra?
Tre killar plockade upp mig i en bil.. de var i 25-35års åldern. De "tyckte synd" om mig och erbjöd sig att hitta en lägenhet att vara i, som skulle vara säkare än att springa på gatorna. De ville inte ha pengar bara gratis sex. 1
1.iden kom från att jag var i gb utan mammas tillåtelse och skulle jag inte komma hem i tid skulle hon bli arg, och jag hade inga pengar till biljetten hem. När jag var yngre utsattes jag för sexuellt utnyttjande av min pappa och sedan dess har jag varit avstängd från min kropp och inte vetat hur man ska bli älskad av en manlig familjemedlem. Trodde att allt handlade om sex. Så att jag sålde min kropp hade ingen betydelse eftersom den redan var använd och smutsig.2. jag mådde skit bra, fick en kick av att skada mig själv och kunde komma hem i tid.3. På internet, gatan, sedan av hallickarna. 4. Nej körde mests på känn. Bara att flirta och fråga..5. typisk hmm.. familjefäder, gamla millitärer, "tuffa utlänningar", folk på droger. 6. det fanns nån elak jävel men många frågade mig varför jag gjorde det och många var snälla.