• Emilie

Jag var prostituerad som 16 åring. Behöver du råd eller bara vill prata..finns jag här!

När jag var 16 år åkte jag till Göteborg och började prostituera mig. Först på egenhand senare med hallick. Har varit med om mycket i mitt liv. Så kolla min sida och välj ett ämne... kram på er!

• Svar på tråden Jag var prostituerad som 16 åring. Behöver du råd eller bara vill prata..finns jag här!
  • Mitjka

Vad tog du betalt av kunderna?
    Och vad erbjöd du?
    Incall, outcall, GFE ? Osv.

• Emilie
    Indianica skrev 2012-10-10 21:03:08 följande:
    Hur tog du dig ur detta och hur lever du idag?

jag bröt ihop. mamma satt ute på verandan, jag gick ut till henne berättade vad jag gjort och bad henne låsa in mig. Vi gick tillsammans till soc och bad om hjälp, dom satte mig på ett flickhem i ett år som var helt fel för min sorts problematik så efter det var jag bara mer traumatiserad. Sen blev det bara värre och värre, inte med prostitusionen men andra saker. När jag tänker tillbaks på den tiden i göteborg så gör det bara ont men det är så blandat... pengarna var en sån otrolig frihet att det känns förfärligt att säga, men att det kändes bra också.. 
  • Emilie
    Mitjka skrev 2012-10-10 21:13:32 följande:
    Vad tog du betalt av kunderna?
    Och vad erbjöd du?
    Incall, outcall, GFE ? Osv.

I början var det bara till en bussbiljett hem.. 350 spänn kanske. Sen 500, 1000.. upp till 60.000 för en kväll. Vad jah erbjöd?... Det dom ville ha. Sen det andra du skriver vet jag inte ens vad det betyder..
  • Indianica
    Emilie skrev 2012-10-10 21:21:43 följande:

jag bröt ihop. mamma satt ute på verandan, jag gick ut till henne berättade vad jag gjort och bad henne låsa in mig. Vi gick tillsammans till soc och bad om hjälp, dom satte mig på ett flickhem i ett år som var helt fel för min sorts problematik så efter det var jag bara mer traumatiserad. Sen blev det bara värre och värre, inte med prostitusionen men andra saker. När jag tänker tillbaks på den tiden i göteborg så gör det bara ont men det är så blandat... pengarna var en sån otrolig frihet att det känns förfärligt att säga, men att det kändes bra också.. 
    Jag förstår. Men vad gjorde du med pengarna egentligen?

Och vad hände på flickhemmet, fick du inte hjälp eller vad hände där då?
  • WhiteOleander

Varför började du med en hallick? Allt som man behöver göra som hora kan man ju göra själv, så varför låta någon annan ta en del av ens pengar för ingenting?

Hur kom du på iden att seriöst börja med prostitution?
    Hur mådde du efter första gången?   
    Hur kom du i kontakt med dina kunder? 
    Läste du på om eskortservice innan eller gick du bara efter vad du sett i t.ex filmer?
    Hur var din typiska kund?
    Behandlade kunderna dig bra?

• Emilie
    Indianica skrev 2012-10-10 21:29:13 följande:
    Jag förstår. Men vad gjorde du med pengarna egentligen?

Och vad hände på flickhemmet, fick du inte hjälp eller vad hände där då?

Handlade presenter till min familj, sparade på ett konto och handlade...Vi var ganska fattiga när jag växte upp, mamma grät ofta och vi hade aldrig råd att göra något.  Jag åkte dit frivilligt men dom låste in mig, anklagade mig för att ljuga och straffade. Jag fick en manlig handledare där och ingen av de andra flickorna hade samma problem. Det var bara ett ställa att låsa in ungdomar på.
  • Mitjka

Jag har själv gnott både på streetan och som professionell eskort tidigare i mitt liv då jag var fast i ett djupt drogträsk.
    Där utav frågorna.

Outcall betyder att du besöker kunden.
    incall betyder att kunden besöker dig i din lägenhet, på ditt hotellrum osv.
    GFE

• Emilie
    WhiteOleander skrev 2012-10-10 21:29:52 följande:

Varför började du med en hallick? Allt som man behöver göra som hora kan man ju göra själv, så varför låta någon annan ta en del av ens pengar för ingenting?

Hur kom du på iden att seriöst börja med prostitution?
    Hur mådde du efter första gången?   
    Hur kom du i kontakt med dina kunder? 
    Läste du på om eskortservice innan eller gick du bara efter vad du sett i t.ex filmer?
    Hur var din typiska kund?
    Behandlade kunderna dig bra?

Tre killar plockade upp mig i en bil.. de var i 25-35års åldern. De "tyckte synd" om mig och erbjöd sig att hitta en lägenhet att vara i, som skulle vara säkare än att springa på gatorna. De ville inte ha pengar bara gratis sex. 1

1.iden kom från att jag var i gb utan mammas tillåtelse och skulle jag inte komma hem i tid skulle hon bli arg, och jag hade inga pengar till biljetten hem. När jag var yngre utsattes jag för sexuellt utnyttjande av min pappa och sedan dess har jag varit avstängd från min kropp och inte vetat hur man ska bli älskad av en manlig familjemedlem. Trodde att allt handlade om sex. Så att jag sålde min kropp hade ingen betydelse eftersom den redan var använd och smutsig.2. jag mådde skit bra, fick en kick av att skada mig själv och kunde komma hem i tid.3. På internet, gatan, sedan av hallickarna. 4. Nej körde mests på känn. Bara att flirta och fråga..5. typisk hmm.. familjefäder, gamla millitärer, "tuffa utlänningar", folk på droger. 6. det fanns nån elak jävel men många frågade mig varför jag gjorde det och många var snälla.

• Indianica
    Emilie skrev 2012-10-10 21:37:29 följande:

Handlade presenter till min familj, sparade på ett konto och handlade...Vi var ganska fattiga när jag växte upp, mamma grät ofta och vi hade aldrig råd att göra något.  Jag åkte dit frivilligt men dom låste in mig, anklagade mig för att ljuga och straffade. Jag fick en manlig handledare där och ingen av de andra flickorna hade samma problem. Det var bara ett ställa att låsa in ungdomar på.
    Ok. Ja, det är nog så att det ofta är fattigdom hemma som gör att man dras in i sådan verksamhet så att säga. Om man får det mesta man behöver och pekar på hemma tror jag man är mindre lockad av att sälja sin kropp för pengar som ung tjej.

Du skriver att ni var fattiga, var det också dåligt på andra sätt i den familj du växte upp i?

Jag tycker att det verkar som att du fått vara en vanlig tonåring alldeles för lite. När man är 15-år ska man ha roligt med kompisar och inte sälja sin kropp och vara på ett urdåligt flickhem Man blir bedrövad! Hur har du det idag? Hur ser ditt liv ut?
Svar på tråden Jag var prostituerad som 16 åring. Behöver du råd eller bara vill prata..finns jag här!