• Halmstadtjej1986

    Snälla hjälp!...Monitor, stickor, digitalt ÄL-Test. Olika testresultat!

    Nu behöver hjälp från er proffs på FL. :P
    Jag fattar noll, fattar verkligen ingenting!!!
    Monitorn visade max-utslag imorse, på dag 17, dvs samma dag som förra månaden.
    Testade även med testlagrets stickor i samma urin, tydligt positivt där också.
    MEN, sen testade jag med Clearblue digitalt ÄL-test, även det i samma urin, å döm om min förvåning blev det INGEN glad gubbe.
    Kissade sista gången idag vid 15.30 å testade igen nu ikväll vid 20.00 med digitalt ÄL-test, ingen glad gubbe där heller. 99 % säkert står det, vad ska jag lita på?...Fertilitetsmonitor och teststickor ELLER digital ÄL-test???
    Förra månaden visade alla 3 positivt.
    Nån som varit med om nåt liknande eller vet nåt om det?

    Kan tillägga att jag har det där typiska ÄL-sekretet å har haft i ca 3 dagar.

  • Svar på tråden Snälla hjälp!...Monitor, stickor, digitalt ÄL-Test. Olika testresultat!
  • Halmstadtjej1986
    Planerar smått 14 skrev 2012-10-10 20:39:30 följande:
    Skit i CB och nuppa på.
    Klart vi tänker göra det, blir bara så nojjig när den säger 99 % säkerhet å så är det ingen glad gubbe. :(
  • Mine18

    Allt sånt e så sjukt! Själv har ja haft ÄL 3 dar i rad , varje vecka, 3 v tbx, enligt ÄL tester... Bli förbannad!
    Är också från Halmstad förresten:) kul!

  • FaithHopeLove

    Jag har provat det mesta, dock inte monitorn. Enligt min mening är stickorna värdelösa, av dom fick jag två streck hela tiden! "/ Sen när jag började använda CB digitala ägglossningstest (som de på IVF kliniken rekom.) då fick jag glad gubbe samma dag som jag skulle ha min ägglossning :) 

    Trodde inte heller att CB testen skulle fungera då jag helt plötsligt inte hade ägglossning när det skulle vara de den dagen, & jag tog dessa på morgonurinen då jag helt plötsligt fick veta att det inte var från morgonurinen man skulle ta ifrån utan man skulle vänta ngr timmar, så jag tog mitt mellan klockan 11-12 varje dag & fick glad gubbe  tillslut :) & dessa har jag även använt flera månader, & stämmer varje gång. Så jag litar helt & hållet på CB 's digitala :)

  • Planerar smått 14
    Mine18 skrev 2012-10-10 20:49:33 följande:
    Allt sånt e så sjukt! Själv har ja haft ÄL 3 dar i rad , varje vecka, 3 v tbx, enligt ÄL tester... Bli förbannad!
    Är också från Halmstad förresten:) kul!

    Var strecken lika starka som kontrollstrecket då eller starkare teststreck än kontrollstrecket? Låter konstigt om du hade det så.
  • Halmstadtjej1986

    Alltså nu fattar jag ingenting, IGEN!..
    Imorse visade det glad gubbe på clearblue, men fertilitetsmonitorn är fotfarande på hög (2 pluppar) och teststickorna visar inte positivt...starkt...men ändå inte positivt.
    Blir så trött på allt vad test heter, ändå kan jag inte sluta testa. :/

Svar på tråden Snälla hjälp!...Monitor, stickor, digitalt ÄL-Test. Olika testresultat!