• Månsten

Super bra reflexer till din barnvagn!!!

Hitta dessa reflexer till barnvagnen på en blogg:
    http://shoppalong.blogg.se/?tmp=227423

Lär ju åka och införskaffa mig detta omedelbart. Har själv använt en reflexväst ja satt på vagnen men viste inte att det fanns riktiga som var tänkte till just detta!! Kanon!!  
      Alla borde ha reflexer på sina vagnar nu speciellt ni som går utanför stan

• Svar på tråden Super bra reflexer till din barnvagn!!!
  • Månsten

Jag tycker inte man kan vara nog försiktig när de gäller säkerheten med sin barnvagn, ja bor på landet och här är de ett måste med ordentliga refelxer på både sitt barn och mig själv. Skrämmande när man själv är ute och åker och de dyker upp någon svartkläd person utan en enda reflex
  • Mellanmjölkens land

Jag har sett hur mycket inbyggda reflexer som finnns på vår vagn och de + några extra + 4 lampor tycker jag borde räcka! Jag hade siktat in mig på en sån där men insåg att mängden reflekterande ytor snarare minskade och det var ju inte riktigt planen

• Månsten
    Mellanmjölkens land skrev 2012-10-11 19:42:23 följande:
    Jag har sett hur mycket inbyggda reflexer som finnns på vår vagn och de + några extra + 4 lampor tycker jag borde räcka! Jag hade siktat in mig på en sån där men insåg att mängden reflekterande ytor snarare minskade och det var ju inte riktigt planen

Tyvärr för oss med äldre vagnar så finns ju de inte sådan lyx som inbygda reflexer, de hade väl inte någon tacke på sådant innan :)
Svar på tråden Super bra reflexer till din barnvagn!!!