• Anonym (Undrar)

Killen vill lägga er över knät och ge er ordentligt med smisk. Skulle ni ställa upp?

Om en kille skulle vilja lägga er över knät och ge er rätt ordentligt med smisk, skulle ni ställa upp på det? Vad skulle ni säga?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-12 15:25
    Syftar framför allt på smisk som ett ev förspel till sex som kommer sedan. Inte smisk för att uppfostra sin flickvän alltså.

• Svar på tråden Killen vill lägga er över knät och ge er ordentligt med smisk. Skulle ni ställa upp?
  • Anonym (Njet)

Nej. Jag tänder inte på smärta. Smärta gör ont.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Njet) skrev 2012-10-11 16:07:15 följande:
    Nej. Jag tänder inte på smärta. Smärta gör ont.
    OK, Och vad skulle du säga till honom om han föreslog det? Skulle du bli chockad?
  • Anonym (Nja)

Skulle han vilja göra det under sexakten så skulle jag nog kunna tänka mig det, kanske tom med nåt slags sexigt ridspö, men inte bara lägga över knät och smiska bara för att...

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Nja) skrev 2012-10-11 16:27:37 följande:
    Skulle han vilja göra det under sexakten så skulle jag nog kunna tänka mig det, kanske tom med nåt slags sexigt ridspö, men inte bara lägga över knät och smiska bara för att...
    OK, så kanske ok om han avbryter akten tillfälligt för att ge dig en omgång på ändan och sedan fortsätta? Hur är det om han tänker smiska dig som förspel och sedan ta dig ordentligt?
  • Anonym

Ja om min alskling vill det sa far han det. :) Jag tander pa att tanda honom.

• Anna Paulita

Skulle min nuvarande man önska det skulle jag vara tvungen att säga nej, jag skulle ha enormt svårt att hålla mig för skratt. Det skulle vara väldigt okaraktäristiskt honom.

En annan man i ett annat liv och i en annan situation, ja, kanske.

• Anonym (ok)

Javisst älskling!..... OM jag får sparka dig på kuken efteråt?! Deal?

• Anonym

absolut, men kanske hellre lite rejällt med spanking medans han samtidigt tar mig bakifrån.

• sextiotalist
    Anonym (ok) skrev 2012-10-11 20:26:31 följande:
    Javisst älskling!..... OM jag får sparka dig på kuken efteråt?! Deal?
    Jag hade nog känt exakt samma sak.
Svar på tråden Killen vill lägga er över knät och ge er ordentligt med smisk. Skulle ni ställa upp?