• Anonym (samhall)

jag jobbar på samhall, fråga mig vad du vill.

jag jobbar på Samhall AB och ganska många som jag har stött på har fel information om Samhall och helt fel åsikter som är baserade på hörsägner och osanningar. så för att få bukt med era fördomar eller liknande svarar jag på hur samhall är UTIFRÅN mitt perspektiv.

• Svar på tråden jag jobbar på samhall, fråga mig vad du vill.
  • Anonym (Mey)

Hur länge har du jobbat där och hur länge ska du jobba där (är tanken)?

Vad får du ut i lön?

Vad jobbar du med, trivs du med ditt jobb?

:)      

• Anonym (Mey)

en fråga till... Hur reagerade din släkt/Vänner när du fick jobb på samhall? alltså, fick du några negativa reaktioner eller bara positiva. 

• Anonym (samhall)

jag har jobbat sedan 2007 och har under den tiden varit mammaledig i 3 år av dom. jag får ut innan skatt 19080kr och jag söker aktivt hela tiden andra jobb då jag känner mig redo för ett annat jobb

• Anonym (samhall)

vissa vänner vet inte ens att jag jobbar på samhall då dom har så starka åsikter om vad det är för arbetsgivare, och jag har inte vågat ta den diskussionen än. annars finns det vissa som genast frågat om jag är alkoholist eller narkoman (vilket jag inte är) och familj har varit stöttande då dom vet vilka problem jag har haft.

• Anonym (samhall)
    Patricia Sandell93 skrev 2012-10-11 18:57:40 följande:
    Varför letar du nytt jobb? Vad menas med Samhall? Är det som ett bemanningsföretaget?
    samhall är dett företag för personen med någon form av funktionsnedsättning. jag söker andra jobb just för att samhall arbetar med att få ut oss i "vanliga" arbetsmarknaden. samhall kan man nästan säga är ett företag som jobbar främst med rehablitering för att en människa ska kunna jobba på en "normal" arbetsplats med "normala" kvar
  • Anonym (Mey)

Vilka problem har du haft som gjorde att du ville söka dit då?
    Har du trivts där?  

• Frontline
    Patricia Sandell93 skrev 2012-10-11 18:57:40 följande:
    Varför letar du nytt jobb? Vad menas med Samhall? Är det som ett bemanningsföretaget?
    Samhall är en arbetsplats kan man säga där folk med rörelsehinder, arbetsskador eller som helt enkelt inte mår så bra jobbar på..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (samhall)

allt i från paketering till service yrken, som städ osv

Svar på tråden jag jobbar på samhall, fråga mig vad du vill.