• Anonym (Hopp..)

Jag låter mina ragg komma i mej.. i hopp om..

Vart postar man dessa handlinar? 

Ibland undrar jag hur fan jag tänker.. ?
    Jag låter mina ragg komma i mej om de vill det..( nu har jag inte haft många men träffat ett par nångra ggr )  de vet att jag inte skyddar mej OCH att jag har problematik att bli gravid.. 
    Min barnlängtan är så stor.. och den har jag haft i många många år, 7 år av försök. 

Nu har jag nyss blivit singel igen, nu ska man börja om från början... ?! hitta kärleken, lägga fram på ett "snyggt sätt" att jag inte kan bli gravid på naturlig väg.. ja, vänta miiiiinst flera år innan man ens nämner det. Mmm right..
    Jag har inte tiden att INTE försöka bli gravid på naturlig väg under tiden jag väntar på " den rätta" som vill göra ivf med mej.. 
  • Svar på tråden Jag låter mina ragg komma i mej.. i hopp om..
  • Thats me

Tycker du är en hemsk människa som lurar på någon ett ofrivilligt föräldraskap. Kan inte förstå hur någon kan göra så mot någon annan! -skäms på dig-

• Anonym
    Thats me skrev 2012-10-12 02:21:20 följande:
    Tycker du är en hemsk människa som lurar på någon ett ofrivilligt föräldraskap. Kan inte förstå hur någon kan göra så mot någon annan! -skäms på dig-
    hallå, vänta lite, va??? kan du ta om detdär igen? står klart och tydligt att raggen är fullt medvetna om TS situation(inget skydd)
    så hur fan är det ofrivilligt, dem är dumma i huvet med en iq fiskpinne som kommer i henne när dem vet att hon kan bli gravid. Knappast ofrivilligt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-12 04:12:18 följande:
    hallå, vänta lite, va??? kan du ta om detdär igen? står klart och tydligt att raggen är fullt medvetna om TS situation(inget skydd)

så hur fan är det ofrivilligt, dem är dumma i huvet med en iq fiskpinne som kommer i henne när dem vet att hon kan bli gravid. Knappast ofrivilligt.

Ja det ar ofrivilligt oavsett om dom kommer i henne eller inte. Finns manga anledningar till att man inte kan bli gravid utan skydd
  • jeer01
    Anonym skrev 2012-10-12 04:12:18 följande:
    Absolut, du har helt rätt. Men allvarligt, vi lever i dagens samhälle. Såklart gör hon fel ifall hon vill bli en mamma som hoppas på att pappan ska ta sitt ansvar osv. Men kan du tänka dig att bli en ensamstående mor, så visst kör på det TS. Men hur gammal är du? Är det inte bättre att vänta och göra det bra?
  • Anonym (förstår dig)

jag förstår dig ts...det enda jag kan säga... om du känner det så .
    jag vet hur det är att längta efter barn så mkt, hade jag varit över 30 och singel, så hade jag nog gjort likadant i a fall.
    nu är jag 28 och har förhållande, väntar mitt första barn med mannen jag älskar.
     men de som inte har en man de älskar ska det behöva bli utan barn då? alla gör som de vill, jag förstår den otroliga barnlängtan i afall.
    skit i de som skäller på dig och tycker du är dumihuvet.
    det är upp till dig .

• Anonym
    Anonym (förstår dig) skrev 2012-10-12 04:57:17 följande:
    jag förstår dig ts...det enda jag kan säga... om du känner det så .
    jag vet hur det är att längta efter barn så mkt, hade jag varit över 30 och singel, så hade jag nog gjort likadant i a fall.
    nu är jag 28 och har förhållande, väntar mitt första barn med mannen jag älskar.
     men de som inte har en man de älskar ska det behöva bli utan barn då? alla gör som de vill, jag förstår den otroliga barnlängtan i afall.
    skit i de som skäller på dig och tycker du är dumihuvet.
    det är upp till dig .
    Ja lilla vän. Du tillhör skaran som tycker att "barn är en mänsklig rättighet". Neeeej, det är det inte. Så de som inte "har en man de älskar" bör bli utan barn. Sådan är naturen, hade naturen tyckt annorlunda så hade kvinnor kunnat befrukta sig själva!
  • slemtorsk i din bralla

Sjukdomar? Om dessa ragg kör utan gummi med dig så är det ju inte otroligt att de gjort det förr.....har folk helt glömt hiv? Och antalet klamyduafall har ju ökat lavinartat senaste åren....men va fan, knulla på bara. Har själv kämpat i åratal för min son och det barn jag bär i magen...men jag är nog fegare än ts, skulle aldrig riskera mitt liv för att bli gravid. Spara några kronor, skippa krogen och åk till Danmark för insemination i stället

• Juvina

Skulle också rekommendera insemination isåfall pga anledningar som tex könssjukdomar och annat. Tänk över det iaf.

• jinja
    Anonym skrev 2012-10-12 06:17:01 följande:
    Ja lilla vän. Du tillhör skaran som tycker att "barn är en mänsklig rättighet". Neeeej, det är det inte. Så de som inte "har en man de älskar" bör bli utan barn. Sådan är naturen, hade naturen tyckt annorlunda så hade kvinnor kunnat befrukta sig själva!
    Åh, vilka floskler, "har en man de älskar"... du menar har en man som vill bli pappa väl? Och "sådan är naturen", tja, såvitt jag vet så är naturen sådan att folk blir gravida även utan kärlek. Du låter som någon amerikansk konservativ kristen...

Och jo, kvinnor kan ju befrukta sig själva. Som nämnt redan, det går att åka och inseminera sig i Danmark. Det tycker jag också är en bra lösning för ts!   
  • Anonym

Är de medvetna raggen om det så kör på.  LYCKA TILL KRAM.

Svar på tråden Jag låter mina ragg komma i mej.. i hopp om..