• Anonym (Undran)

Har du haft sex med en kvinna? (homo man)

Vill ha svar från män som är säkra på sin homosexualitet men som vid något tillfälle (eller före du kom ut) har haft sex med kvinnor/ en kvinna. Blir det ungefär som att runka och fantisera? bättre än att runka? Sämre? Är det fysiskt skönare än en bak? Ångrar du det?

• Svar på tråden Har du haft sex med en kvinna? (homo man)
  • Anonym

Jag vet att det är en konstig frågeställning men jag har alltid undrat. Jag är väl lite konstig :p Jag hade också en nära vän som var lite kär i mig när vi var barn som sedan i tonåren kom ut som homo, jag tror egentligen han var kär i min personlighet och kanske på nåt sätt ville VA jag... jag vet inte. Jag har också alltid dragits till tjejjer på ett mentalt plan och skulle gärna ha en fysisk och "sexuell light" relation med en annan kvinna trots att jag är hetro.

• Improbabilis

just detta intresserar mycket.

efter att i många år ha pratat mycket med lesbiska och med gays och med bisexuella så känns det som om lesbiska är striktast med att vara rent lesbiska. homsexuella män kan tänka sig att göra lite sexuella handlingar med en kvinna, typ för att roa en annan man, och hetero blir mindre och mindre nogräknade ju äldre dom blir. upp tills dom börjar tappa självförtroendet pga utseendet.

bisexuella har ju givet inga såna här problem.

väldigt grovt generaliserat. det är hyggligt vanligt med strict adherence i alla grupper, men på marginalen verkar ovanstående sant.

ju mer säker på sin verkliga sexualitet man är desto öppnare är man för tillfälliga avsteg. utom för lesbiska??? Vilket eg förvånar om det är sant.

Svar på tråden Har du haft sex med en kvinna? (homo man)