• Anonym (Lång)

Bli kortare- funkar dem här metoderna?:

Jag läste på någon engelsk sajt att man kunde krympa av att dricka te och kaffe och huka/ krypa ihop (svårt att översätta till svenska) , någon hade krympt 7 cm :O Tror ni på detta? Någon som har provat? Vet ni några andra sätt? Jag vill verkligen bli kortare, är lång! Någon hade gått runt med böcker i en rycksäck i 10 minuter och någon hade tagit hantlar över huvudet... Känns onaturligt, men funkar det? Många verkade ha blivit kortare!

• Svar på tråden Bli kortare- funkar dem här metoderna?:
  • Anonym (Lång)

Jag hoppas VERKLIGEN att det är det :) Tack!

• Lettie

Du måste skoja?? HAHAHHA att du tror på det hahahaha...

• Anonym (Lång)
    Bradbury skrev 2012-10-12 21:31:21 följande:
    hahahahahahahaha! vänta.........
    hahahahaha hahahahaha

? Om du verkligen inte gillade din längd så hade du också försökt hitta något som gjorde dig kortare!
  • Nape

Nej, det kommer inte att hjälpa. Var rädd om hållningen- sträck på dig! Längden är det tyvärr inte så mycket att göra åt, jag är tex 158 cm lång.

Du får göra motsatsen vad jag gör:

* Ha platta skor- jag har högklackat.

* Undvik volym i håret- jag fluffar upp mitt hår.

* Ha tvärrandigt- jag har långrandigt.

Men du, vi duger som vi är.

• JustJack

Låter ganska osannolikt. Över hur lång period gjorde de de här övningarna? Det enda jag kan tänka mig är att de  har fått ihoptryckt ryggrad men det tror jag inte är att rekommendera.....

• Anonym (Lång)
    Nape skrev 2012-10-12 21:36:40 följande:
    Nej, det kommer inte att hjälpa. Var rädd om hållningen- sträck på dig! Längden är det tyvärr inte så mycket att göra åt, jag är tex 158 cm lång.

Du får göra motsatsen vad jag gör:

* Ha platta skor- jag har högklackat.

* Undvik volym i håret- jag fluffar upp mitt hår.

* Ha tvärrandigt- jag har långrandigt.

Men du, vi duger som vi är.

Jag hade VÄLDIGT,VÄLDIGT gärna varit 158! Jag hade velat ha högklackat och allt! Jag älskar klackar men jag samlar bara dem i min garderob :( Får väl ändå sträcka på mig "stolt" i dem och börja använda dem.
Svar på tråden Bli kortare- funkar dem här metoderna?: