• Cam82

Vilken shake är godast? Nutrilett, Naturdiet eller annat?

Jag är sugen att köra pulver ett tag för att komma igång med viktnedgången som stått still ett tag, jag har ca 10 kg att gå ner,  jag vill veta vilken sort som är godast helt enkelt?

Kom med tips tack Jag vill endast ha tips, inga påhopp om att det inte är bra eller så, ni behöver inte bemöda er att skriva. 

Så vilken är godast?

• Svar på tråden Vilken shake är godast? Nutrilett, Naturdiet eller annat?
  • Eleonor01

Modifast är helt klart godast. Tror att det hår att beställa gratis prover från deras hemsida. Lycka till

• Sommarhjärta

Slanka har jag hört en massa bra om och börjar själv på måndag med det. Slanka är samma som Cambridge men svensk produkt och slanka beställde jag från nätet

• fru sjunfors

Modifast är godast! Dock har jag hört att det innehåller massa socker, men jag vet inte..

• Cam82
    Sommarhjärta skrev 2012-10-13 07:04:25 följande:
    Slanka har jag hört en massa bra om och börjar själv på måndag med det. Slanka är samma som Cambridge men svensk produkt och slanka beställde jag från nätet
    Ok, men det blir rätt dyrt va? Såg 490:- för 21 portioner, man ska väl äta 3 om dagen va? Då räcker en sån bara i 1 vecka.
  • Silverhaj76

Håller med att Modifast är godast! Jag var jättehunrig jämt när jag gjorde ett försök med Modifast, klarade inte av att pulvra! Men med Gambrigde blir jag inte alls sugen på att äta nåt. Nutrilett är också för söt för mig, äcklig smak och gör mig hungrig.

• Sommarhjärta
    Cam82 skrev 2012-10-13 07:26:46 följande:
    Ok, men det blir rätt dyrt va? Såg 490:- för 21 portioner, man ska väl äta 3 om dagen va? Då räcker en sån bara i 1 vecka.

Ja det är en veckas måltid men när jag räknar på Nutrilett naturdiet och allevo så blev det dyrare månadskostnad en vad slanka blir i månaden så jag tjänar ändå på att köpa slanka men alla får väl göra som de vill eller hur? Själv väljer jag slanka för den goda smaken och att månadskostnaden blev billigare
  • viseversa

Jag gick på sån diet förut och tycker itrim är helt klart godast. Om man bara tänker på shaken. Har smakat en del och deras cholkad är väldigt god=)

Svar på tråden Vilken shake är godast? Nutrilett, Naturdiet eller annat?