Jag tror att det är väl ganska självklar att man njuter av det , varför skulle man annars göra det ?
Att man sedan kanske (alla har inte det) får tampas med dåligt samvete är väl ett mindre irritationsmoment som man nog ganska lätt kan hanskas med , och visst tror jag att den som är otrogen upplever en nytändning i förhållandet , han eller hon får ju lixom det bästa av två världar , sex och bekräftelse från ena hållet , trygghet och allt ett långt förhållande ger från andra sidan. Så sett från den otrognes sida är det ett alldeles utomordentlig arrangemang , win win.... set från den bedragne partnern är det en hel annan vy , den sk nytändningen har ett ganska högt pris som jag tror få är villiga att betala , lite som.... jag och tanten har jättefin sex numera , det enda jag behöver göra är att dela henne med någon annan.....
Om det du söker (vilket man får känslan av i din trådstart) är framgångsagor där folk har fått det finfint i sina förhållanden genom att bedra sin partner så kommer du säkert hitta det , otrohet är ju ganska vanligt , men du får heller inte glöma (vilket jag antar att du väldigt gärna vill förtränga) att skilsmässor pga otroheter är precis lika vanliga , och att din nytändning kan komma att få ett väldigt högt pris i form av att din man lämnar dig och du får träffa dina barn varannan vecka och att du dessutom kan du räkna med att ni kommer få ett ganska infekterat förhållande till varandra som skilda med mycket bitterhet och hat.... så frågan är... är du beredd att betala det priset för er sk nytändning ?
Det du i praktiken gör är att spela ett högt spel med din familj som insats , och ALLA kommer få vara med om att betala priset DINA val...och allt hänger på att det aldrig kommer fram. Känns i mina ögon som att hänga upp väldigt mycket på en väldigt skör tråd.