• Anonym (gift man)

Varit otrogen med barnens fröken!

Usch, hur börjar man det här då :/

Jag är en attraktiv, charmig man på 35 + med en underbar fru och två friska, härliga barn på 3 och 5 år.
    Igår kväll skulle jag och en gammal vän till mig gå ut och ta ett glas vin tillsammans och ha trevligt utan barnen. Det var ett tag sen men min fru brukar få gå på tjejmiddagar ett par gånger i månaden så igår kväll var det då min tur. Så här i efterhand ångrar jag verkligen att jag fick gå ut :(

Efter ett glas vitt på söder drog vi vidare till ett ställe i city. I baren står vi kan kalla henne Emma som är en söt tjej runt 22 kanske och beställer en drink. Emma jobbar på mina barns förskola och är en riktig trevlig och bra pedagog men har aldrig varit några konstigheter tidigare.

Jag gick fram till henne och hon var glad och lite små lullig och tjoade "nej men hej Stefan, har du fått rulla ut från äldrevården nu?" och så skrattade hon och sa att "nej kanske riktigt så gammal är du nog inte" sen var hon tyst och log lite generat. Jag vet inte men hon var bara så otroligt vacker där hon stog i sin glittriga lila topp och svarta, tajta byxor. Jag vet inte vad som for i mig utan jag skämta med och helt plötsligt kom vi på att vi skulle shoota lite. Jag hade berättat för henne då stunden innan att det var ett tag sen jag var ute så hon ville visa hur man gör "nu för tiden".

Hon skrattade så tårarna rann när jag försökte få i min första tequila medans hon rent tagit säkert 4 stycken i ett svep. Hon hade en sådan otrolig energi, charm och av någon anledning tar jag och lägger armen om hennes nacke när vi står i toalettkön och kysser henne. Hon drog ifrån sig mig och stirrade chockat. Sen stod hon där och såg lite fundersam ut. Efter att hon sen kommit ut från toaletten igen va stämningen bra igen och det var som inget hade hänt. Hon var precis som innan och vi skulle bara DELA taxi hem då vi skulle åt samma håll.

Av någon dum anledning slängde jag ur mig när taxin stod utanför hennes hus om hon inte hade kaffe hemma. Jag ska aldrig mer dricka!!! ALDRIG

Jag följde med henne upp och kände mig som en olydig tonåring igen, men var verkligen lycklig och på topp. Men så mycket  kaffe blev det inte utan vi var som kåta djur som aldrig sett någon av de motsatta könet någonsin tidigare. Det fanns en sådan stark kemi som jag bara inte kunde stå emot, vi var magnetiska.

Tagit reda på hennes nummer nu via hitta.se och funderar på att sms. Vet inte vad jag ska skriva, jag vill ses igen men samtidigt så älskar jag min fru och mina barn och skulle aldrig vilja göra något som skadar de. Men samtidigt så känns de som hon väckt något som varit riktigt begravt inom mig till liv igen. Det känns varmt och härligt i hela kroppen samtidigt som jag får en stor klump i halsen.....

Någon som varit med om något liknande, hur ska jag kunna stå emot???

• Svar på tråden Varit otrogen med barnens fröken!
  • YummyMami

Att du gjorde ett snedsteg gör inte dig till ett svin. Men sänder du smset så kan du räkna dig själv förlorad som charmig trevlig man, och räkna dig själv som ett svin. 

Snedsteget är gjort, vad är det rätta att göra för dig och din fru. Fröken härlig att sätta på ingår inte i dina listor av "vad att göra nu". Skiljer du dig då kan hon tillhöra listan. 

• Anonym

Fullföljer du planerna med att smsa henne så är du en STÖRRE skit än vad du var innan du "bara" satte på henne...

Hur ska du kunna se henne i ögonen på dagis???

Tänk på efterföljderna....!!!!!!!!!!!!   

• Anonym (gift man)
    Anonym skrev 2012-10-14 17:05:28 följande:
    Fullföljer du planerna med att smsa henne så är du en STÖRRE skit än vad du var innan du "bara" satte på henne...

Hur ska du kunna se henne i ögonen på dagis???

Tänk på efterföljderna....!!!!!!!!!!!!   
    Men känner mig pånyttfödd och vet inte hur jag ska klara av att kämpa emot. Jag har inte tänkt så långt som till imorgon men jag vet bara att jag vill. Jag vill igen även fast det är fel.
  • Anonym
    Anonym (gift man) skrev 2012-10-14 17:13:55 följande:
    Men känner mig pånyttfödd och vet inte hur jag ska klara av att kämpa emot. Jag har inte tänkt så långt som till imorgon men jag vet bara att jag vill. Jag vill igen även fast det är fel.
    Då känner du ingen kärlek till din stackars familj... bryt med dom innan du gå vidare med lilla fjollan... för din frus skull.
  • Anonym (gift man)
    Anonym skrev 2012-10-14 17:16:31 följande:
    Då känner du ingen kärlek till din stackars familj... bryt med dom innan du gå vidare med lilla fjollan... för din frus skull.

Missförstå mig inte. Jag älskar min fru och mina fina barn! Men jag har inte känt mig såhär levande sen jag kanske var 20 och studenttiden. Hon är ingen fjolla utan en otroligt bra pedagog till mina barn och hon gör ett utmärkt arbete. Vad har jag ställt till med?
  • Anonym (Been there)
    Anonym (gift man) skrev 2012-10-14 17:13:55 följande:
    Hej ts.
    Jag vet precis hur det känns. Har varit där du är. Jag var svag och gav efter. Fick uppleva en osannolik förälskelse som var besvarad. Mindre roligt var det när det hela uppdagades av hans fru...

Inse att du är hög på hormoner just nu. Du tänker inte med din rationella hjärna. Än så länge har du "bara" gjort en riktigt dum grej på fyllan. Det kan förmodligen din fru förlåta så småningom. En planerad otrohet, där hemliga möten, sms, mail finns med i bilden är ett betydligt värre svek.

Var man nog att avstå denna frestelse. Inget gott kan komma ur otrohetsaffärer. Bara att läsa här på forumet. Vill du riskera att såra din fru djupt och orsaka henne en enorm smärta? Vill du riskera att förlora din familj?

Du kan fortfarande motstå. Låt bli telefonen!!
  • Man 1973

Jag har varit i din frus situation. Eftersom hon inte kan tala för sig själv än,  så gör jag det. Var inte ett fegt svin med otrohet mot en lyckligt ovetande hustru. Ska du vara otrogen så för helvete skilj dig först. Kör inte med dubbelspel för även om du tycker att det känns helt rätt just nu, så kommer det att sluta med katastrof för alla inblandade... med mycket sorg och olycka, både för dig, henne, era barn och många andra inblandade!

• Anonym (Been there)
    Anonym (gift man) skrev 2012-10-14 17:20:53 följande:

Missförstå mig inte. Jag älskar min fru och mina fina barn! Men jag har inte känt mig såhär levande sen jag kanske var 20 och studenttiden. Hon är ingen fjolla utan en otroligt bra pedagog till mina barn och hon gör ett utmärkt arbete. Vad har jag ställt till med?
    I nöd och lust heter det ju. Det är nu du håller fast vid ditt löfte till din fru. Är hon inte värd det?

Försök kanalisera känslan av att vara levande till din fru. Jobba på relationen hemma istället. När du känner dig levande igen, kanske hon ser på dig som hon gjorde i början. Kanske behöver ni mer tid för varandra som par? Upptäcka varandra igen?
  • Grodan med yngel

Det du känner är nog inte ovanligt alls, men nu måste du välja vem du är när du har möjligheten framme:) Tänk på att du nu väljer dina barns framtid oxå, för det är ju faktiskt det du gör. Man vet inte vem man är förrän man varit med om att bli förförd av en attraktiv person som faktiskt lockar. Det ärdåman vet om mn är en en person som. Är otrogen eller om man står lojal till sin partner och sin familj. Du gör inte det, å sporter duge din fru chansen att välja sin väg baserat på fastan om dej.

Svar på tråden Varit otrogen med barnens fröken!