Varit otrogen med barnens fröken!
Usch, hur börjar man det här då :/
Jag är en attraktiv, charmig man på 35 + med en underbar fru och två friska, härliga barn på 3 och 5 år.
Igår kväll skulle jag och en gammal vän till mig gå ut och ta ett glas vin tillsammans och ha trevligt utan barnen. Det var ett tag sen men min fru brukar få gå på tjejmiddagar ett par gånger i månaden så igår kväll var det då min tur. Så här i efterhand ångrar jag verkligen att jag fick gå ut :(
Efter ett glas vitt på söder drog vi vidare till ett ställe i city. I baren står vi kan kalla henne Emma som är en söt tjej runt 22 kanske och beställer en drink. Emma jobbar på mina barns förskola och är en riktig trevlig och bra pedagog men har aldrig varit några konstigheter tidigare.
Jag gick fram till henne och hon var glad och lite små lullig och tjoade "nej men hej Stefan, har du fått rulla ut från äldrevården nu?" och så skrattade hon och sa att "nej kanske riktigt så gammal är du nog inte" sen var hon tyst och log lite generat. Jag vet inte men hon var bara så otroligt vacker där hon stog i sin glittriga lila topp och svarta, tajta byxor. Jag vet inte vad som for i mig utan jag skämta med och helt plötsligt kom vi på att vi skulle shoota lite. Jag hade berättat för henne då stunden innan att det var ett tag sen jag var ute så hon ville visa hur man gör "nu för tiden".
Hon skrattade så tårarna rann när jag försökte få i min första tequila medans hon rent tagit säkert 4 stycken i ett svep. Hon hade en sådan otrolig energi, charm och av någon anledning tar jag och lägger armen om hennes nacke när vi står i toalettkön och kysser henne. Hon drog ifrån sig mig och stirrade chockat. Sen stod hon där och såg lite fundersam ut. Efter att hon sen kommit ut från toaletten igen va stämningen bra igen och det var som inget hade hänt. Hon var precis som innan och vi skulle bara DELA taxi hem då vi skulle åt samma håll.
Av någon dum anledning slängde jag ur mig när taxin stod utanför hennes hus om hon inte hade kaffe hemma. Jag ska aldrig mer dricka!!! ALDRIG
Jag följde med henne upp och kände mig som en olydig tonåring igen, men var verkligen lycklig och på topp. Men så mycket kaffe blev det inte utan vi var som kåta djur som aldrig sett någon av de motsatta könet någonsin tidigare. Det fanns en sådan stark kemi som jag bara inte kunde stå emot, vi var magnetiska.
Tagit reda på hennes nummer nu via hitta.se och funderar på att sms. Vet inte vad jag ska skriva, jag vill ses igen men samtidigt så älskar jag min fru och mina barn och skulle aldrig vilja göra något som skadar de. Men samtidigt så känns de som hon väckt något som varit riktigt begravt inom mig till liv igen. Det känns varmt och härligt i hela kroppen samtidigt som jag får en stor klump i halsen.....
Någon som varit med om något liknande, hur ska jag kunna stå emot???