Gift med världens bästa man, men blir så lätt kär i andra! Vad är det för fel på mig??
Jag har levt med min man i 15 år, vi är gifta och har två barn, 2 och 5 år. Jag har ett väldigt bra liv egentligen. Jag skulle antagligen aldrig hitta en bättre make och far till mina barn, och jag älskar min man.
Men jag har ett stort problem som jag verkligen inte vet hur jag ska komma till rätta med, och som jag själv tycker låter skitfjantigt. Jag blir förälskad så jävla lätt! Och ordentligt kär också! Jag visste inte ens att man kan älska två män på samma gång, men det är jag nu övertygad om att man kan! Iaf jag. :(
Är otroligt kär i en kille, som från början bara var en kompis. Vi har inte "gjort" något fysiskt, men har flirtat en massa, skriver massa sms jämt, pratar varje dag. Och - värst av allt - jag har låtit honom veta vad jag känner för honom, och vet att han känner det samma.
Jag känner mig som världens vidrigaste människa, men jag kan fan inte sluta!! Ena sekunden tänker jag att jag måste ta mig i kragen och bara avsluta det här. Nästa sekund känner jag mig så ensam och ledsen och bara måste skriva eller ringa honom. :(
Grejen är att ungefär samma sak hände för ca 6 år sedan. Vid det tillfället hade jag och min man en riktigt dålig period, som man ju har ibland. Det gick så långt att tankarna kom på hur livet skulle bli om vi inte var tillsammans längre. Men - vi klarade oss genom den perioden och efter det kände jag att vårt förhållande var otroligt starkt. Det har gjort att jag inte alls har tvekat den här gången. Jag älskar min man och jag vill leva med honom! Detta vet jag hela tiden, men ändå kan jag inte släppa tanken på den här andra killen!!
Vad är det för fel på mig? Varför är jag inte nöjd? Och vad ska jag göra??