• Anonym (oroligpappa)

Tänder ni sexuellt på eran son/dotter?

Sitter här och funderar på en sak, jag är väldigt orolig för att bli pappa, av många anledningar.
    En av dem är att jag är rädd för att min dotter(om det nu blir en tjej) ska växa upp till en riktigt mogen vacker tonåring, och att jag kommer få tankar om hennes kropp som jag absolut inte vill ha, att jag tänder på henne.

Så ni som har en son eller en dotter, har ni nån gång under deras uppväxt tänkt kroppsliga tankar om dem?
    tex. "fan va snygga bröst hon har, fan va perfekt underliv hon har" fast ni är fullt medvetna om hur fel det är och tänker direkt efteråt att "fan hur kan jag tänka så, FY för mig"

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder ni sexuellt på eran son/dotter?
  • Anonym (oroligpappa)
    Pissenisse skrev 2012-10-15 03:33:22 följande:
    Tänder du sexuellt på din syster och mamma?
    aldrig på min mamma men jag har vart/är nyfiken på hur min storasyster ser ut naken, tror jag skulle bli illamående av att se henne naken för länge. vet inte om det är för att hon är lite överviktig eller för att hon skulle må sjukt jävla dåligt av att visa sig naken för mig. men mina barn kommer jag juh se nakna, det kommer juh vara naturligt så dem kommer juh (förhoppningsvis) trivas att vara nakna runt mig.
  • Anonym (Caroline)

Tror dessa tankar är SKITVANLIGA! Det är synd att allt som behöver få ventileras är tabu. Oftast tror jag det handlar om rena tvångstankar, man vill absolut inte tänka på något, alltså gör man det. Tankar rusar ju runt i våra huvuden hela tiden helt ounvikligt. Det blir problem först om man börjar omsätta tankarna i handling. Oroa dig inte, den dagen den sorgen.

• Anonym
    Anonym (Caroline) skrev 2012-10-15 03:40:25 följande:

Tror dessa tankar är SKITVANLIGA! Det är synd att allt som behöver få ventileras är tabu. Oftast tror jag det handlar om rena tvångstankar, man vill absolut inte tänka på något, alltså gör man det. Tankar rusar ju runt i våra huvuden hela tiden helt ounvikligt. Det blir problem först om man börjar omsätta tankarna i handling. Oroa dig inte, den dagen den sorgen.

Jag tror däremot att dessa tankar är väldigt ovanliga. Och definitivt att börja fundera INNAN man har barn! 
  • 110

Att en man skulle tända på en välformad tonårig flicka är helt normalt, helt naturligt. Även om det skulle vara din dotter, men hos de flesta finns en spärr som säger nej till att gå vidare. Dina tankar är helt normala.

• Anna74a

Det låter som normala rädslor/tvångstankar ungefär som alla olyckor man ser framför sig när bebisen kommit.

• Anonym
    Cloudyberry skrev 2012-10-15 07:25:00 följande:
    Om jag var så störd att jag såg på mina barn på det sätt som du TS beskriver så skulle jag skjuta mig i huvudet.

Helt rätt. Och nej, jag har ALDRIG tänkt på mina barn på det sättet. Och kommer aldrig att göra det.
  • Anonym
    Cloudyberry skrev 2012-10-15 07:25:00 följande:
    Om jag var så störd att jag såg på mina barn på det sätt som du TS beskriver så skulle jag skjuta mig i huvudet.
    Ja samma här!
  • Anonym
    Cloudyberry skrev 2012-10-15 07:54:36 följande:
    Nej, sådana sjuka tankar är bara störda och knappast vanligt. Det är lika stört som att tänka på sin mamma eller pappa.
  • Anonym
    Anonym (oroligpappa) skrev 2012-10-15 03:40:21 följande:
    aldrig på min mamma men jag har vart/är nyfiken på hur min storasyster ser ut naken, tror jag skulle bli illamående av att se henne naken för länge. vet inte om det är för att hon är lite överviktig eller för att hon skulle må sjukt jävla dåligt av att visa sig naken för mig. men mina barn kommer jag juh se nakna, det kommer juh vara naturligt så dem kommer juh (förhoppningsvis) trivas att vara nakna runt mig.
    Å kära värld! Hur gammal är du? Är du en snorunge så har jag fördrag,  är du en vuxen man så har du några viktiga skruvar som sitter löst.
Svar på tråden Tänder ni sexuellt på eran son/dotter?