Börjar med Lchf idag nån annan som vill :D
Joop, idag ska ja köra igång igen med Lchf, haft paus i ett år nu så nu ska ringen kring magen väck :D
Nån som hänger med ??
Joop, idag ska ja köra igång igen med Lchf, haft paus i ett år nu så nu ska ringen kring magen väck :D
Nån som hänger med ??
Gärna, startade en tråd igår :)
Har kört det nu i en vecka :)
Det finns redan en jätte stor tråd. Googla Stora feta lchf tråden.
Ja har suttit å läst där. Men vill ha mer pepp tråd, kändes som att de var mer tips å liknande där. Men rätta mig om ja har fel är så mpbga sidor där då ja orkar inte läsa allt.
Jag är på Började för en vecka sedan, har tappat 3 kg!! Det är väl mest vätska, men känns ändå peppande med en sån start!
Ja har juh dock mått pyton nu på eftermiddan, men men ska bli skönt nät det går över.
Jag är på! började pluttelite förra veckan men fuskade till helgen direkt men nu är jag sugen på att testa, har aldrig kört LCHF förut så jag är nybörjare.
Fick barn för 11 veckor sedan och nu har jag 7 gravidkilon kvar som jag helst skulle vilja gå ner till jul men vet inte om det är möjligt vill i alla fall gå ner 5!
Ja har själv inte satt nått speciellt mål, vet bara att ja ska ner ca.20 kg, fast ja är ganska nöjd med 14 oxå :D Det får ta den tid det tar.
Ja har kört lchf förut, gick ner nästan 20 kg men ja sluta när vi renovera å försökte skaffa barn så ja gick upp igen. Korkat! Nå men nu är det iaf kört igång på ny kula.
Mitt första mål är 10 kg, sen får jag se om det blir 5 eller 10 till.
Ja jag har några till kilon som ska bort sen, men börjar med gravkilona gick ner 23 kilon för att kunna bli gravid, sen upp 22 under graviditeten igen! Men får se hur strikt jag tänker vara, tycker det är svårt att veta hur man ska göra när man går bort, vill inte kräva att folk ska laga nån annan mat åt mig.