Är jag otrogen
Jag är en man som har en förhållande i 10 år sedan å vi har ganska ett bra exsliv. IBLND runkar jag när jag känner att det behövs. Hur tänker ni tjejer om ni vet att era killar runkar. Är jag en dålig man?
Jag är en man som har en förhållande i 10 år sedan å vi har ganska ett bra exsliv. IBLND runkar jag när jag känner att det behövs. Hur tänker ni tjejer om ni vet att era killar runkar. Är jag en dålig man?
nej du är inte otrogen eller en dålig man :o
Om du är en tjej hur tänker du om du vet att din man gör det?
Ja jag är tjej :p tycker att man får ha ett sexliv med sig själv också även i förhållanden. Antar att min man gör det, inget vi direkt diskuterar men tar det nästan som en självklarhet. Han har inget emot att jag skulle göra nått ensam heller.
du är inte otrogen för att du runkar, detta är nånting som bör vara normalt i ett förhållande för att man ska få det att gå ihop, att hitta en partner med EXAKT samma sexlust är juh mer eller mindre omöjligt, altså är runkande ett måste.
dem tjejjer som hatar deras killar för att dem runkar tror jag är tjejjer som har väldigt dålig självkänsla, om du får skäll av din tjej för att du runkar så prata med henne, förklara för henne hur mycket hon betyder för dig, ge henne många komplimanger dagligen för att stärka självkänslan, och förklara varför du runkar.
Nej, du är varken otrogen eller dålig man. Sen om man har sex en gång om dagen så behövs det kanske inte att du gör något för att tillfredställa dig själv eller hur man nu ska förklara.
Men min systers pojkvän är en dålig pojkvän, så du kan få jämföra med dig själv som är en bra man.
Han; runkar även om han får sex minst 2 ggr per dag, han kollar porr på mobilen bredvid min syster, han kollar hellre porr och runkar än att ha sex med henne.
Du märker kanske? Du är en bra man =)
Du tänker inte att det finns något fel på dig mär han välja sex med sig. Om du ser din kille sitter å titta på en porrfilm å runka är det ok?
Så länge du runkar själv och inte sliter in nån randombrud från gatan så kan du i mina ögon inte vara otrogen.
Det känns bättre nu, jag var osäker om jag är som alla nånliga.
Vånliga människor, min iPad rätta fel