• Äldre 15 Oct 13:44
    9528 visningar
    13 svar
    13
    9528

    BF 24/4

    Hej :) Kul att se så många som väntar april barn :)

    Vi väntar mitt andra men sambons tredje :) Vi har en gemensam dotter
    och sen har han en son sen tidigare :)

    BF 24 april :)     

  • Svar på tråden BF 24/4
  • Äldre 27 Oct 12:14
    #1

    Hej. Grattis Jag o sambon väntar vårt första barm och är beräknade till 24/4 2013. Spännande och nervöst. Hoppas ni mår bra och att allt rullar på // Nillan

  • AprilB­ebis
    Äldre 21 Nov 23:00
    #2

    Hej !

    Väntar vårat första beräknat till 24 April =)
    Ultraljud imorgon.. Men har redan sett Han/Hon
    3 gånger.
    Väntade tvillingar men den ena orkade inte
    hela vägen.

  • Äldre 22 Dec 20:55
    #3

    heij =) väntar också den 24 april =)  

  • Äldre 17 Jan 19:47
    #4

    Hej!
    Har också BF 24 april. Tredje barnet

  • Äldre 20 Jan 19:54
    #5

    Hej.
    Hur mår alla ni blivande mammor?
    Hoppas era graviditeter rullar på bra utan komplikationer.

    MVH Nillan

  • Äldre 23 Jan 11:33
    #6
    Nillan86 skrev 2013-01-20 19:54:07 följande:
    Hej.
    Hur mår alla ni blivande mammor?
    Hoppas era graviditeter rullar på bra utan komplikationer.

    MVH Nillan
    mår toppen , ska till bm idag och snart är det även dax för placentakontroll :) då kanske man får reda på könet med ;) 
    hur står det till själv ?

    kram =)  
  • Äldre 26 Jan 12:38
    #7
    jashrinah skrev 2013-01-23 11:33:30 följande:
    mår toppen , ska till bm idag och snart är det även dax för placentakontroll :) då kanske man får reda på könet med ;)  hur står det till själv ? kram =)  

    Skönt att höra Jo tycker allt de rullar på bra. Har en lugn bebis som inte gör så mycket väsen av sig. Hur ofta går ni o träffar er barnmorska? Kram
  • Äldre 26 Jan 12:54
    #8
    Nillan86 skrev 2013-01-26 12:38:51 följande:

    Skönt att höra Jo tycker allt de rullar på bra. Har en lugn bebis som inte gör så mycket väsen av sig. Hur ofta går ni o träffar er barnmorska? Kram
    frånomed denna veckan blir det var 3e vecka eftersom det blir 3e trimestern =) 
  • Äldre 27 Jan 12:19
    #9
    jashrinah skrev 2013-01-26 12:54:54 följande:
    frånomed denna veckan blir det var 3e vecka eftersom det blir 3e trimestern =) 

    Okey. Jag har inbokade möten var 4e vecka men de kunde tillkomma besök om de behövdes.. Det är spännande att gå igenom detta stadium Har ni några speciella crawings nu?
  • Äldre 27 Jan 15:46
    #10
    Nillan86 skrev 2013-01-27 12:19:53 följande:

    Okey. Jag har inbokade möten var 4e vecka men de kunde tillkomma besök om de behövdes.. Det är spännande att gå igenom detta stadium Har ni några speciella crawings nu?
    :) jag har snurr på mjölk haha xD är som en kalv , dricker minst 1 liter om dagen :P hihi du själv då ? 
  • Äldre 31 Jan 11:20
    #11
    jashrinah skrev 2013-01-27 15:46:49 följande:
    :) jag har snurr på mjölk haha xD är som en kalv , dricker minst 1 liter om dagen :P hihi du själv då ? 
    Haha ja mjölk dricker jag mycket i vanliga fall med, men nu har jag fått crawing på filmjölk o flingor :)

  • Äldre 11 Oct 12:35
    #12

    Hej! 

    Vi väntar vårt andra barn. BF 24/4-14. Har en dotter på 5 år och hon tycker det ska bli spännande med ett syskon! Glad 
    Har gjort ett s.k KUB-test då jag är äldre, 38 år, det visade LÅG RISK, så vi är överlyckliga över det resultatet!! Nästa steg är UL 27/11 då vi hoppas få veta könet och den 3/12 är det hjärtscreeningen som vi hoppas ska gå lika bra som KUB-testet!

    Jag hade vid första graviditeten väldiga besvär med graviditetsillamående och kräkningar, redan i vecka 5. Denna gång dröjde det till vecka 8 och kunde förhindra det värsta - tack vare Lergigan comp.! 

    Då jag nyss blivit gravid hade jag nu som då jag väntade jäntan äggnoja men nu har det blivit lakrits och saltnoja istället, vilket jag inte hade på den första... Mjölk dricker jag i mängder också, helst mjölk å flingor :D Fil har jag helt slutat med - vilket jag är lite förundrad över, är nåt som jag alltid ätit tidigare men något som jag ogillar nu! Är många smaker som blivit förändrade, likaså lukter, mer denna gång än förra. Men det är kanske så, alla graviditeter är olika :D    Vad har ni som ni inte står ut med???

  • Äldre 12 Apr 22:52
    #13

    Det var länge sen ja skrev här :) men alla vi som var planerade Bf april -2013
    Jag fick en pojke 3 dagar innan Bf på 3195 och 49 lång en förlossning på nästan 2 timmar var glad att de gick så fort då dotterns förlossning tog 22 timmar.. Så på fredag blir min lilla grabb redan 1 år :)
    Så vad fick ni (kön) och gick allt bra? :)

Svar på tråden BF 24/4