Gillar / tänder på min dotters nya pojkvän som är Arab
Är ny på sidan. Är en ensamstående mamma som bor med mina 2 döttrar, den ena på 11 år och den andra på 17 år. Nu är det så att min äldsta dotter har träffat en jätte fin kille och dom har träffats sen 3-4 månader tillbaka. Killen bor nu tillfälligt hos oss i gästrummet och vi kommer jätte bra överens. Han är snäll, omtänksam och min dotter är jätte glad med honom det kan jag se på henne och det gör mig glad. Killen är 18 år och han är från Mellanöstern ursprungligen, från ett arabland. Han går i samma skola som min dotter. Jag vet inte hur jag ska säga detta så att ni ska förstå det på ett rätt sätt samt inte misstolka det hela, det är så att jag gillar killen vilket låter normalt men jag har sen några veckor tillbaka börjat fantisera på helt andra vägar om killen. Han ser bra ut och har glimten i ögat. För 1 månad sen så skulle jag in i rummet han bor i dvs vårt gästrum och jag trodde han sov och jag gick in dit för att hämta en extern vägguttag. Så dum som jag var så knackade jag inte och gick bara rakt in och vad får jag inte se då? jo killen ligger på sängen utan täcke och r**kar. Jag skämdes så mycket så jag sa inget och gick fort ut ur rummet. Efter den händelsen så har jag börjat fantisera om honom, min dotters pojkvän. Jag vet att det kan låta sjukt och konstigt :( men vad ska jag göra? är det normalt tycker ni? Varje gång jag ser honom så blir det svårt och lite pinsamt för mig. Det här låter sjukt men jag tror jag är kär i honom, i min dotters kille. varje gång när jag ser honom så får jag upp ''bilder från den kvällen'' han blev påkommen när jag gick in i rummet, får hans onormalt stora könsorgan framför mig. :S Om min dotter får reda på det så kommer hon bli helt förstört givetvis. Som sagt så gillar jag honom mycket och givetvis så älskar jag min dotter över allt annat och vill att hon ska vara glad, men vad ska jag göra i en situation som denna? är helt förvirrad samt småkär. varför får jag dessa sjuka perversa och konstiga tankar och drömmar om min dotters kille?