• Tvåbarnsmamma67

Gillar / tänder på min dotters nya pojkvän som är Arab

Är ny på sidan. Är en ensamstående mamma som bor med mina 2 döttrar, den ena på 11 år och den andra på 17 år. Nu är det så att min äldsta dotter har träffat en jätte fin kille och dom har träffats sen 3-4 månader tillbaka. Killen bor nu tillfälligt hos oss i gästrummet och vi kommer jätte bra överens. Han är snäll, omtänksam och min dotter är jätte glad med honom det kan jag se på henne och det gör mig glad. Killen är 18 år och han är från Mellanöstern ursprungligen, från ett arabland. Han går i samma skola som min dotter. Jag vet inte hur jag ska säga detta så att ni ska förstå det på ett rätt sätt samt inte misstolka det hela, det är så att jag gillar killen vilket låter normalt men jag har sen några veckor tillbaka börjat fantisera på helt andra vägar om killen. Han ser bra ut och har glimten i ögat. För 1 månad sen så skulle jag in i rummet han bor i dvs vårt gästrum och jag trodde han sov och jag gick in dit för att hämta en extern vägguttag. Så dum som jag var så knackade jag inte och gick bara rakt in och vad får jag inte se då? jo killen ligger på sängen utan täcke och r**kar. Jag skämdes så mycket så jag sa inget och gick fort ut ur rummet. Efter den händelsen så har jag börjat fantisera om honom, min dotters pojkvän. Jag vet att det kan låta sjukt och konstigt :( men vad ska jag göra? är det normalt tycker ni? Varje gång jag ser honom så blir det svårt och lite pinsamt för mig. Det här låter sjukt men jag tror jag är kär i honom, i min dotters kille. varje gång när jag ser honom så får jag upp ''bilder från den kvällen'' han blev påkommen när jag gick in i rummet, får hans onormalt stora könsorgan framför mig. :S Om min dotter får reda på det så kommer hon bli helt förstört givetvis. Som sagt så gillar jag honom mycket och givetvis så älskar jag min dotter över allt annat och vill att hon ska vara glad, men vad ska jag göra i en situation som denna? är helt förvirrad samt småkär. varför får jag dessa sjuka perversa och konstiga tankar och drömmar om min dotters kille? 

• Svar på tråden Gillar / tänder på min dotters nya pojkvän som är Arab
  • Minion

Det är väl inget konstigt egentligen att du kan finna killen attraktiv trots att han är så ung. Är han snygg så är han snygg. MEN, vad du ska göra är att trycka ner alla känslor du har för denna kille. Din förälskelse och dom sexuella känslorna för honom. Tryck ner dom hela vägen ända ner till skorna!!

• Minion

Luktar iofs lite troll om tråden. Men man kan väl lägga en konstruktiv kommentar för det...

• Tvåbarnsmamma67
    Minion skrev 2012-10-15 17:18:33 följande:
    Det är väl inget konstigt egentligen att du kan finna killen attraktiv trots att han är så ung. Är han snygg så är han snygg. MEN, vad du ska göra är att trycka ner alla känslor du har för denna kille. Din förälskelse och dom sexuella känslorna för honom. Tryck ner dom hela vägen ända ner till skorna!!
    Tack för svaret, men hur ska jag trycka ner känslorna? det är det som är problemet. Jag vet att det är fel samt alla dessa tankar och drömmar är fel men det är jätte svårt att försöka glömma det hela. Det kommer upp hela tiden i mitt huvud. Och nej det här är absolut inget troll/ oseriöst inlägg vad får dig att tro det? inlägget kan låta lite sjukt och konstigt men det är sanningen tyvärr och så är min situation som jag har fastnat i just nu. Skulle vara tacksam för fler svar och tips.
  • Minion
    Tvåbarnsmamma67 skrev 2012-10-15 17:27:08 följande:
    Tack för svaret, men hur ska jag trycka ner känslorna? det är det som är problemet. Jag vet att det är fel samt alla dessa tankar och drömmar är fel men det är jätte svårt att försöka glömma det hela. Det kommer upp hela tiden i mitt huvud. Och nej det här är absolut inget troll/ oseriöst inlägg vad får dig att tro det? inlägget kan låta lite sjukt och konstigt men det är sanningen tyvärr och så är min situation som jag har fastnat i just nu. Skulle vara tacksam för fler svar och tips.
    Grejen är den att man vet aldrig här på familjeliv...

Om detta är på riktigt så kan jag förstå att du finner dina känslor jobbiga. Samt att de självklart är olämpliga.
    Vad jag menade med att trycka undan känslorna var alltså att försöka ignorera dom så hårt du bara kan, dom försvinner till slut om man inte när dom (dvs försök låta bli att fantisera om grabben).
    Tänk igenom ett sannolikt scenario där du levt ut din attraktion till killen, och det kommer fram och din dotter får reda på det. Hur förtvivlad hon skulle vara, smärtan i hennes ögon när hon inser hur illa hennes egen mor gjort henne. Borde väl funka som en kalldusch för dom flesta.
  • Kjellgren

Tja, jag är lite småförälskad i sonens kompisar. Speciellt sommartid när hela huset fylls av hormonstinna, lättklädda tonårsgrabbar!

Men vissa saker är så mycket no-no som det kan vara - tex sonens kompisar eller döttrarnas pojkvänner.

Varje gång du tänker på killen så gå och skala en potatis eller sätt i gång en tvättmaskin, planera veckans matinköp eller något annat totalt osexigt. Göd inte tankarna utan låt dem ebba ut - för det gör de förr eller senare utan näring.

Och du - gå och ragga upp en lovlig karl istället - ta två när du ändå är på gång!

• izgo

Du kanske tänker på de där tankarna bara
    För du fick se
    Hans snopp o blev sexuellt intresserad? Du är nog inte kär..

Berätta för dottern vad du sett och att
    De inte va med Meningen, och själv bör du ragga elr annat så du kommee
    På andra tankar..

FLÖRTA INTE
    MED HONOM

• matildasofia
    Tvåbarnsmamma67 skrev 2012-10-15 17:05:33 följande:
    Är ny på sidan. Är en ensamstående mamma som bor med mina 2 döttrar, den ena på 11 år och den andra på 17 år. Nu är det så att min äldsta dotter har träffat en jätte fin kille och dom har träffats sen 3-4 månader tillbaka. Killen bor nu tillfälligt hos oss i gästrummet och vi kommer jätte bra överens. Han är snäll, omtänksam och min dotter är jätte glad med honom det kan jag se på henne och det gör mig glad. Killen är 18 år och han är från Mellanöstern ursprungligen, från ett arabland. Han går i samma skola som min dotter. Jag vet inte hur jag ska säga detta så att ni ska förstå det på ett rätt sätt samt inte misstolka det hela, det är så att jag gillar killen vilket låter normalt men jag har sen några veckor tillbaka börjat fantisera på helt andra vägar om killen. Han ser bra ut och har glimten i ögat. För 1 månad sen så skulle jag in i rummet han bor i dvs vårt gästrum och jag trodde han sov och jag gick in dit för att hämta en extern vägguttag. Så dum som jag var så knackade jag inte och gick bara rakt in och vad får jag inte se då? jo killen ligger på sängen utan täcke och r**kar. Jag skämdes så mycket så jag sa inget och gick fort ut ur rummet. Efter den händelsen så har jag börjat fantisera om honom, min dotters pojkvän. Jag vet att det kan låta sjukt och konstigt :( men vad ska jag göra? är det normalt tycker ni? Varje gång jag ser honom så blir det svårt och lite pinsamt för mig. Det här låter sjukt men jag tror jag är kär i honom, i min dotters kille. varje gång när jag ser honom så får jag upp ''bilder från den kvällen'' han blev påkommen när jag gick in i rummet, får hans onormalt stora könsorgan framför mig. :S Om min dotter får reda på det så kommer hon bli helt förstört givetvis. Som sagt så gillar jag honom mycket och givetvis så älskar jag min dotter över allt annat och vill att hon ska vara glad, men vad ska jag göra i en situation som denna? är helt förvirrad samt småkär. varför får jag dessa sjuka perversa och konstiga tankar och drömmar om min dotters kille? 

Ta ditt förnuft till fånga och inse att han är upptagen, det är inte fel att tänka och fantisera men låt det absolut inte gå längre än så, har själv en pojkvän och jag är lika gammal som din dotter, hade blivit oerhört chockad och besviken och äcklad
  • randomokej

jag tror det här är ett skämt, annars tycker jag synd om dig, du måste nog va störd

• Kmlmb

Det är helt normalt för att jag är en arab kille och hade en svensk tjej hon var jättesnäll och gullig men hon är väldig tråkig på sex vi knulla inte so ofta ni är jättetråkia på sex så ibland rånker jag istället Sverige har mast singlar i hella världen för att tjejerna är riktiga tråkiga osexya!! :( alla folk är kåta men inte svenska tjejer tyvärr :(

Inte konstig
  • Erik858585
    jag e själv arab och om din tjej inte är tänd på dig så behöver du inte göra det till att alla svenska tjejer e dåliga i sängen eller att de inte bli sugna som andra tjejer och snälla kom inte med teorin (för att det e kallt här) då dör jag Kräks
    mitt ex e arab och min nuvarande tjej e svensk och jag kan inte se nån skillnad alls bodde två e fantastiska tjejer.
    -tråden:
    jag tycker absolut att det e inget fel att du är tänd på din dotters kille, det e bara naturligt att få såna känslor om i stårt sätt vem som helst. jag va väldigt tänd på min lärare när jag va yngre :)
    att säga nåt till killen kommer bara att göra honom obekväm runt dig, men din dotter kan väl säga nåt till.
  • LillaLinnea

Tycker inte att trådstartaren ska berätta för sin dotter att hon har råkat se hennes kille naken, inte heller ska hon säga att hon har känslor för honom.

Tycker det är okej att fantisera. Men det ska verkligen inte gå längre än så. Sen tycker jag inte att trådstartaren på något sätt ska visa/ eller säga till killen hur hon känner. I värsta fall vill han kanske också. Och dottern skulle svikas totalt av de två som hon litar på mest. Kanske är killen absolut inte intresserad, och då kommer det bli mycket obekvämt för honom att fortsätta bo med svärmor.

Tycker trådstartaren ska hitta sig en annan kille att roa sig med :)

Svar på tråden Gillar / tänder på min dotters nya pojkvän som är Arab