• Anonym (TS)

Hjälp, han har en gigantisk penis

Kan låta som att detta inte är något problem alls gör många men för mig har det blivit det. Har blivit väldigt förälskad på kort tid och känslorna är besvarade, vi hade för första gången sex för en vecka sedan efter många om och men. Fick först en chock, han hade en gigantisk penis a la rocco, sedan fick man jobba ett bra tag på att få in den där. Ska inte klaga, va en annorlunda och väldigt skön upplevelse. Men nu efter så kan jag knappt sitta ner utan känns som om hela mitt underliv trasats sönder. Har mest haft killar med medel och lite större än medel men aldrig det här förr, tips på hur man ska få sexlivet att fungera? Tycker verkligen mycket om honom och vill fortsätta träffa denna man, skrämmer mig dock att hans penis ska påla sönder hela mig i slutändan.

• Svar på tråden Hjälp, han har en gigantisk penis
  • Anonym

glidmedel och lite mer glidmedel sen är det bara att träna och glöm inte glidmedel!!

• Anonym (TS)

Ok, aldrig behövt använda det förr men får väl bli så. Är dock livrädd för nästa omgång, den är inte bara stor.

Anonym skrev 2012-10-15 20:20:29 följande:
    glidmedel och lite mer glidmedel sen är det bara att träna och glöm inte glidmedel!!

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-10-15 20:22:49 följande:
    Ok, aldrig behövt använda det förr men får väl bli så. Är dock livrädd för nästa omgång, den är inte bara stor.
    Är du så rädd är det ingen ide... då kommer du bara spänna dig och då gör det mer ont....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-15 20:27:33 följande:
    Är du så rädd är det ingen ide... då kommer du bara spänna dig och då gör det mer ont....
    ja att vara avslappnad är livsviktigt!!
  • Anonym (TS)

Sant och jag vill verkligen inte att det ska vara så, jag är en av dom som inte gillar alldeles för stora. Självklart ska just jag falla för en av landets mest välhängda då, nä skäms över att jag klagar.

Anonym skrev 2012-10-15 20:27:33 följande:

• Anonym (trångis)

när jag träffade min man (19 cm omkrets) hade vi grymma problem med sexet i ca en månad. Inga kondomer fungerade (idag finns det större) Jag behövde träna på att slappna av, han behövde arbeta mycket på förspelet (MUMS). Bäst gick det om jag fick en orgasm Innan han trängde in. + Mycket glidmedel! Jag upplever det siliconbaserade medlet som överlägset då det inte torkar lika fort.
    Prova ta kontrollen själv. Rid honom eller ta tag i roten och styr takten själv.
    I dag är jag "formad" efter hans penis men jag måste fortfarande avbryta vissa ställningar utifrån t ex ägglossning då jag är känsligare.

Lycka till! :D

• Anonym (TS)

Tack för tipsen, ska försöka få till det till nästa gång. Blev så nervös bara eftersom han inte sagt något, nu vet jag iallafall bättre. Vet inte om det går bättre att rida, får ju bara in ollonet känns det som och knappt det.

Anonym (trångis) skrev 2012-10-15 20:40:46 följande:
    när jag träffade min man (19 cm omkrets) hade vi grymma problem med sexet i ca en månad. Inga kondomer fungerade (idag finns det större) Jag behövde träna på att slappna av, han behövde arbeta mycket på förspelet (MUMS). Bäst gick det om jag fick en orgasm Innan han trängde in. + Mycket glidmedel! Jag upplever det siliconbaserade medlet som överlägset då det inte torkar lika fort.

Prova ta kontrollen själv. Rid honom eller ta tag i roten och styr takten själv.

I dag är jag "formad" efter hans penis men jag måste fortfarande avbryta vissa ställningar utifrån t ex ägglossning då jag är känsligare.

Lycka till! :D

• Dr Börje

har du testat att ta den i 2an då?

• Anonym
    Dr Börje skrev 2012-10-15 21:19:11 följande:
    har du testat att ta den i 2an då?

Träffade en man som också hade en gigantisk. Innan vi hade sex första gången inbillade jag mig att den skulle vara ganska liten. Det gjorde tyvärr att sexet inte blev så fantastiskt som jag önskade. Men i tvåan var den perfekt.
  • Anonym (minasynder.se)

Det hade kunnat vara jag som skrev det där TS!!!

Jag fick rådet att "Det måste vara du som kör bilen så att bilen inte kör dig".
    Hoppas du förstår symboliken ;)

Jag använde ett bra siliconbaserat glidmedel och efter många om och men kunde vi ha samlag.
    Det tog inte mer än kanske fem samlag innan vi kunde ha utan glidmedel och nu är det inga problem alls.
    Man anpassar sig sjukt nog efter sin partner.
    Jag trodde jag skulle få leva med den konstiga känslan när vi hade sex i början. Skönt på ett underligt sätt, men så jäkla ansträngande för lilla musen.

Se till att du styr. Då vet du hur fort/hårt/djupt som fungerar på dig!!!
    Lycka till!! 

Svar på tråden Hjälp, han har en gigantisk penis