• Anonym

mår inget vidare

Jag vet inte vad jag ska ta mig till håller på att bli galen!!!! Min kille vill nästan aldrig ha sex ändå har han gått med på att vi ska försöka skaffa barn. Jag sa till honom atthan inte tycker jag är sexig men då blev han jättearg . Hur får jag tillbaka hans sexlust? Hoppas på svar vill ha seriösa.

• Svar på tråden mår inget vidare
  • Jodyanna

Bästa tips är nog att bli lite av, de brukar göra att min kille får tillbaka lusten iallafall :)
    Sen är det ju alltid perioder då man är mindre sexsugen pga olika anledningar, ha tålamod =) 

• mammas4killar

Kanske att inte påminna om att man blir med barn när man har sex, dvs att du inte nämner något om barn när ni har sex elr efteråt. kan kanske vara så att han känner en press, medvetet eller omedvetet att du måste bli gravid?

• Anonym
    Jodyanna skrev 2012-10-16 02:16:52 följande:
    Bästa tips är nog att bli lite av, de brukar göra att min kille får tillbaka lusten iallafall :) Sen är det ju alltid perioder då man är mindre sexsugen pga olika anledningar, ha tålamod =) 

Men då kan de gå över ett halv år, brukar de göra. Jag är så trött på att han nästan aldrig vill.
  • Anonym
    mammas4killar skrev 2012-10-16 03:14:22 följande:
    Kanske att inte påminna om att man blir med barn när man har sex, dvs att du inte nämner något om barn när ni har sex elr efteråt. kan kanske vara så att han känner en press, medvetet eller omedvetet att du måste bli gravid?

Men han säger ju att han med vill ha barn, jag säger inget om att de blir barn eller så när vi har sex ändå
Svar på tråden mår inget vidare